Mambo Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 gleder meg til det blir bilbane på Eggemoen.. skal bli HØY international standard -- dvs formel1 skal kunne kjøre der :D Æ GLÆDE MÆ!! :D Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by Stolten Nå har jeg frest å spytta i lengre tid, gjør det enda..og refser det jeg kan av udugelige inkompetente trangsynte politikerer som synes opera hus og fotball bane er bra, men bil er noe jævla dritt. Og jeg skal ihvertfall ikke gi meg med det første, om jeg så må ty til CNN. *irritert* Kan lese inlegg av personer som vi lever med her i dette distriktet (uff) HER Hehe!! For ein tomsing!:eek: Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg