mazdafun Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Hei. Må jeg ha dette spillet, eller er det bare søppel? Noen som vet? Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eurofighter Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 du må ha det.........................slik at du kan gi tilbakemelding til oss andre om hvordan det er :) Siter Beware of mah LEET sig :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Jeg kommer til å kjøpe det samtidig som jeg kjøper PS2 og GT3 i januar. Så hvis ingen har kjøpt det før da, så ska jeg melde tilbake til dere :D Det ser GENIALT ut da. Spillet har vinni et par premier, bl.a. på en svær amerikansk "spill-galla", hvor det bl.a. banka Colin McRae 3 iaf. Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Desember 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Heisann. Var innom en sjappe i forrige uke og handla. Ser jo dødsfett up på coveret. Kom hjem og satt det inn i PS2'ern. Etter 20 min spilling er det helt klart.... "faen at jeg ikke prøvde det i butikken først" Det er jo ikke i nærheten av GT i kjørbarhet. Mer som nintendo 8-bits eller noe. OK, det er noen kule effekter med striper over skjermen i høy fart som får det til å virke som det går dritfort, men det tar ikke av liksom. Hvis det er noen som har lyst på dette spillet, så kan dere legge inn bud på ett som er brukt 30 min. Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eurofighter Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 gjør som meg, liker du ikke spillet så gjør som meg, si at du vil bytte det siden faren din hadde kjøpt det til deg allerede (noe som du selvsagt ikke viste).........det fungerte for meg (med et annet spill)..men du må selvsagt ikke gjøre dette for mangen ganger....... :) Og i den anledning så vil jeg egentlig ikke annbefale Devil May Cry :) det er litt fet slossing osv men det er altfor ensformig.......ingen stor variasjon av fiender osv.....det eneste som var fett med det spillet er ar du kan slenge fiendene opp i lufta med sverdet også kan du holde dem oppe i lufta ved og skyte på dem som en galning med pistolene......men det er bare min mening Siter Beware of mah LEET sig :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikky Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Må si jeg er litt skeptisk til et bilspill med cell shading... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 dakkal... jeg trodde det var kult jeg....så kult ut i hvertfall hadde tenkt til å kjøpe ps2 bare pga det....men men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Vi driter jo i hva de tullingane her sier :fingers: :D PS2 blir det uansett. Auto Modellista også. Også GT3 da...og ratt og pedaler seff! Wohooo (eller no...) Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=4675 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Desember 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Originally posted by Audere-Est-Facere Vi driter jo i hva de tullingane her sier :fingers: :D PS2 blir det uansett. Auto Modellista også. Også GT3 da...og ratt og pedaler seff! Wohooo (eller no...) Halla. Jeg synes det er helt 'åleit at dere HYPER opp dette spillet. Da blir jeg kvitt mitt fortere og til en bedre pris..:D :D Men ikke kom å si at dere ikke blei advart, åleit';) Kjører masse GT3, og det er i en helt annen klasse. Forventet meg mer av ett helt nytt spell. I mine øyne skal det være forskjell på 2 spill som er utgitt med 2+ års mellomrom. I mellomtiden må jeg sitte å nynne på låta som summer inne i hodet mitt....Public Enemy...etter at jeg kom på tittelen til dette innlegget..babyhmm? Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HKS Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 ikke kjøp auto modellista..fy faen etter 3 timer hadde jeg faen runna hele spillet..:mad: :mad: noen som vil kjøpe ?:rolleyes: Siter -BMW 320 Coupe- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eurofighter Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 ja jeg......... noen som vil kjøpe det om 3 timer? :D :D :D testa Splinter Cell på boxen til brodern........FY FAE* SÅ FETT......!! det var dritt mye forskjellig du kunne gjøre osv men Xboxen suger så mye at spill henger seg opp på den og det var jæv*i irriterende........men Splinter Cell var fett :) Siter Beware of mah LEET sig :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg