Gå til innhold

Min Polo

Ranger emnet

ilck

Anbefalte innlegg

Har gått veldig lang tid før det har skjedd noe her, kan jo ikke starte før man har penger... Har spart til anlegg og begynt å se etter spillere. Fant en spiller fra Sony som falt i smak. Skal få testet den imorgen.

Fakta:

CDX-F7500.jpg

Sony CDX-F7700

Spesifikasjoner:

- MP3-avspilling

- DRIVE-S

- BBE® MP Digital

- High definition FL-display

- RDS-EON-tuner

- 4 x 52 W

- 4 V Pre-out

- 2 pre-out

- 1 Sub-out

- Avspilling av CD-R/RW

- Vekslerkontroll for CD og MD

- Egendefinert filkontroll

- CD-tekstkontroll

- Aux-inngang

- DSO

- EQ7

- Avtakbart frontpanel

- IR-kortfjernkontroll RM-X140

PRIS: 3 121,-

Noen erfaringer/meninger?

arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ilck

Har gått veldig lang tid før det har skjedd noe her, kan jo ikke starte før man har penger... Har spart til anlegg og begynt å se etter spillere. Fant en spiller fra Sony som falt i smak. Skal få testet den imorgen.

Fakta:

CDX-F7500.jpg

Sony CDX-F7700

Spesifikasjoner:

- MP3-avspilling

- DRIVE-S

- BBE® MP Digital

- High definition FL-display

- RDS-EON-tuner

- 4 x 52 W

- 4 V Pre-out

- 2 pre-out

- 1 Sub-out

- Avspilling av CD-R/RW

- Vekslerkontroll for CD og MD

- Egendefinert filkontroll

- CD-tekstkontroll

- Aux-inngang

- DSO

- EQ7

- Avtakbart frontpanel

- IR-kortfjernkontroll RM-X140

PRIS: 3 121,-

Noen erfaringer/meninger?

Hadde nok ikkje kjøpt en cd spiller uten dab kontroll , da dab vil ta over FM båndet innen noen år :)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg koblet spilleren, men det er en ting som irriterer meg. Når jeg har stilt klokka og alle radiokanalene og lagret disse på knappene, så forsvinner dette så fort jeg har parkert og starter bilen på nytt... prøver å finne noe om dette i boka, har ikke hatt tid til å sette meg inn i dette ennå. Men jeg får denne meldingen når kanalen er lagret "*in memory"

arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ut spilleren nå og sjekket, den gule ledningen er skjøtet og den skjøten ser veldig solid ut. Fra bilen er ledningen sort, så blir den gul fra første boks, fra boksen er den fortsatt gul og til skjøten, og fra skjøten til boksen som går inn til spillern.

Skal få tatt noen bilder imorgen. Jeg har absolutt ikke peil på dette. :S har noen dårlige bilder som jeg fikk tatt like før batteriet gikk ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet å målt en stund, bare byttet om 2 ledninger så var det i boks! Tusen takk for den siden med kabler, kunne ikke klart det uten den! ;) takk for siden :D Neste skritt er

- forsterker

- sub

- elementer i hattehylla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da anbefaler jeg deg en MDF plate som du skjærer til og trekker til hattehylle...mye finere lyd.....kjører MDF og 6x9 foreløpig....og det er nok lyd i lille Poloen hvis målet ikke er å bli døv....har en kamerat som er lydmann og han syntes det hørtes ut som jeg hadde en liten sub baki......ganske fin lyd......bare Pioneer 6x9 (330W) rett på (foreløpig) orginale Blaupungt spilleren......

(skal selvf bytte snart)

Og da kan du jo gjøre litt av hvert.....som feks å frese hull til VW emblem (sjekk ut cardomain adr nederst i signaturen min for emblem med lys i og lakkerte høyttalere.....)

Eller du kan lage hull som du har plexi i med lys under og annleggsprodusent merke på midt på hattehylla.........

Bare noen tanker........(du har sikkert en plan selv regner jeg med...)

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

iløpet av det siste har jeg klart å få bilen inn i en fortauskant, så pengene jeg hadde spart gikk til å fikse det, nye felger, stag osv... bah, da er det bare å spare. Er forresten på jakt etter borbet t 15".. eller OZ Turbo 8,5x15

noen som vet hvor dette kan skaffet i oslo området, ingen forhandlere som har disse inne for tiden, må etterbestilles..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polon er ganske liten så det blir nok lyd regner jeg med... takk for ideer og tips. legger ut noen pics imorgen!

Det var liksom tanken....nok lyd er en ting, god lyd er en annen ting. Hadde jeg vært deg ville jeg satsa på 6x9 i ny hattehylle i MDF så kan det hende du revurderer å bruke kr på basser og forsterker................

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gjøre det, men ikke se bort ifra at jeg trenger litt veiledning fra deg :) Heldigvis jobbet jeg mye i jula, så jeg har råd til senk og felger etter etterbetaling. Tenker jeg skal fikse det først.

Her funnet inspirasjon:

36_03.jpg

36_01.jpg

36_05.jpg

less is more? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider