Golf Gold Edition Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Hepp! Har myst rundt ganske mange dager og kvelder her på forumet.. menne ofte er det ikke like lett å finne det en har lysst på brukt eller nok så nytt her.. så jeg tok meg en tur på google å søkte på andre forum.. fant et dansk V.A.G forum og må si jeg ble ganske så imponert.. eks: leter etter brukbart interiør.. 2 sec. så fant jeg 2 poster med komplett skinn interiør til Golf 2, ikke minst VR6 Colour Concept og R32 interiør og masse annet brukt.. så for di som vil ha noe uten om det vanlige er jo dette et alternativ også om en ikke finner det her :) "Måtte bare få informere om det" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf Gold Edition Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 http://www.vagcars.dk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 fant ikke noen interiør'er jeg, legg ut link da :) seeee :P Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg