Gå til innhold

fet volvo (tror jeg)

Ranger emnet

saab_alex

Anbefalte innlegg

se bilen under, han sa det var 100+rimstar felger på den, er det bra felger? han skal ha 32.000 for bilen, den er en 1988 mod, MEN har gått 280.000 km, har ikke rust, er dette et godt kjøp? bruker den mye olje fordi den har gått så langt?

det er bilen under?

post-1238-13804850585586_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom den har gått 280 000 så behøver ikke motoren å være dårlig.. jeg har selv en 740 som har gått 325000 og den bruker ikke en dråpe olje, og går som en klokke, og enda litt bedre ;)

Du burde sjekke etter rust under hjulbuene, i kanalene, og i baggasjerommet under matta. Ellers er ikke 32000 så værst for den bilen, den ser jo ganske bra ut på bildet vertfall.. :)

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

88 mod. ruster lite, men se etter rust i reservehjulsbrønnene, over støtdemperinnfestningene bak, i fjærskålene foran og helt bakerst på kanalen,der den går sammen med innerskjermen. Synes allikevel den var litt dyr. Har sannsynligvis samme motor i min 88mod, en B230K, og den har gått 325000km, og bruker ikke olje i det hele tatt, men det kommer jo selvfølgelig an på hvor ofte det har blitt skiftet olje på den da... Ikke kjøp den første senka bilen du finner med 17", dukker nok opp flere etterhvert. Du burde få en med turbo for den prisen der.

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nox: er vel riktig det du sier!!!! koster vel ca 10 laken for felger og senkesett!

denne har gått 280.000, 100.000 lengre enn din!

dere kunne ikke sagt fra om dere fant en volvo som var i brukbar stand??? regner med at jeg skal legge en ca 27.000 i bilen. Avhenger egentlig på felger, senkesett osv..... skal ikke ha turbobil, for dyrt og jeg (kommer enten til å kjøre meg ihjel eller få bot eller noe, regner med at jeg kommer til å bli purk så kan ikke få noe på rullebladet) ikke noe mobbing nå, hater også MANGE sleskete snut-jævler som gjør alt for å sette kjepper i hjulene for oss bare vi har det litt morro !!!:( :( :(

men hold litt utkikk etter en volvo for meg da gutter:D og fortsett og kom med innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du villig til og gi en god del penger for en RÅ bil så er jo denne 240'n midt i blinken.

Stylingsettet er hjemmesnekra, felgene skal vistnok være verdt rundt 40000 kr, setene er fra en V70.

Husker ikke riktig hvilken modell det var, men syns og huske det var en 79 (?!) . Delbil med motor medfølger.

Helt strøken... Ikke noe rust! Dette har kun vært prosjekt, ikke noe rånebil!

post-1209-13804850597866_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider