golk killer Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 hvordan får dere bildene inn på siden? sånne store bilder på en side?? Prøver å prøver men får det faen ikke ti!!! takk for alle svar... Mvh Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Let litt. Var en som spurte i akkurat dette forumet for senest en uke siden. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Man må laste opp bildet på nettet, en eller anna plass, bruk gjerne hjemmeside området ditt hvis du har.... og så må du skrive inn linken til bildet i selve "teksten" her som da jeg skriver nå, hehe eller man kan trykke på knappen rett over text boksen som det står da skal linken være uten (*) da :) Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 det var jeg som spurte sist... fik sva på tråden min... her Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 det er greit at jeg gjør ditt og datt men alle bildene jeg prøver å legge inn kommer det bare That image is too large. The maximum dimensions are 120 by 120 pixels..... angry Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
As-I-Die Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Da får du bare krympe de litt da, før du legger de ut Siter Hell Yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 er det bilde på siden, altså avatar du prøver å få til kenneth? <------ Sånn?? Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet September 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 ja de og..... Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 LEGGE UT BILDER I INNLEGGET: DU må legge bildene dine ut på ett hjemmeomerådet.. Sånn at ALLE har tilgang til de. f.eks http://home.no.net/ Så har du en KNAPP som heter IMG Denne finner du rett ved oppe ved text størrelse og sånt når du skal skrive ett innlegg.. Bruk denne, og legg ADRESSEN til der bilder ligger, og Bildet vil bli visst i innlegget ditt. [ I M G ] Bilde adresse her [ / I M G ] Uten mellomrom LEGGE TIL AVATAR (Bilde under "nicket" ditt): UserCP -> Edit Options -> Avatar (helt nederst på siden) Bilde skal ikke være større enn 120x120 pixels som igjen er 4,23cm x 4,23cm Dette kan du endre på i ett Bilderedigeringsprogram... Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg