CorraDon Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Fant ut at jeg mest sannsynlig ikke rekker å få ferdig bilen før neste vår, så da må jeg jo ha noe å pusle med i vinter og tenkte da på muligens bygge om til VR6... Det som er problemet er at jeg da må kvitte meg med de gamle delene da og lurer på hvor mye jeg kan ta for dette: 1990 mod 1.8 G60 190 km. kompl. med ledningsnett osv. Sns stage 3 chip G-lader overhalt v`/187, innkørt etter det 65 mm reimhjul Green Induction kit (Helt nytt!) Supersport stabstag foran, bak og under (Aldri kjørt!) G60 for- og bakstilling med: Black Diamond Cross-Drilled skiver(Helt nye!) FK dempere med Koni innstatser 60/40 (1 år gammelt) Lurte bare på om noen hadde forslag til pris, vil ikke si en gang hva jeg har gitt for de nye delene der;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Sikkert noen som vil oppgradere golfen sin litt, alt er vel bolt-on så vidt eg veit. Ein kamerat betalte ca 17.000 kor komplett motor, for og bakaksel-system, men med slitt lader og ellers standard, så du bør vel kunne kreve en plass mellom 20 og 30! Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Originally posted by CorraDon Green Induction kit (Helt nytt!) Supersport stabstag foran, bak og under (Aldri kjørt!) G60 for- og bakstilling med: Black Diamond Cross-Drilled skiver(Helt nye!) Hvor mye for disse delene sånn ca? Jeg har ingen peiling på hva de koster så bud er litt vanskelig å gi! Men selger du BD skivene utenom hele for/bakstillinga? :) Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Kan melde en liten intresse for stabsagene..;) Trenger bare å vite en pris..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salmacis Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Skulle du finne ut at du vil selge stabstaget, kan du gjerne ta kontakt så finner vi ut en grei pris :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Regner med at det er fjærbeinsstag du mener, da supersport ikke lager stabstag..... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Originally posted by Polo Classic Regner med at det er fjærbeinsstag du mener, da supersport ikke lager stabstag..... Jepp, helt riktig... Stabstagene har jeg ikke fatt enda... :D Vet ikke om jeg kan selge de forskjellige delene hver for seg enda, er en som er interresert, men vet ikke om han skal ha alt utstyret eller bare motor, for- og bakstilling + ledningsett... Er i trondheim na, men skal prate med han sa snart jeg kommer hjem... Folk far melde sin interesse, sa far vi se hva det blir til... Far antagelig ogsa masse deler med pa den vr6'en som jeg ikke skal ha... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg