Gå til innhold

Pris div G60?

Ranger emnet

CorraDon

Anbefalte innlegg

Fant ut at jeg mest sannsynlig ikke rekker å få ferdig bilen før neste vår, så da må jeg jo ha noe å pusle med i vinter og tenkte da på muligens bygge om til VR6...

Det som er problemet er at jeg da må kvitte meg med de gamle delene da og lurer på hvor mye jeg kan ta for dette:

1990 mod 1.8 G60 190 km. kompl. med ledningsnett osv.

Sns stage 3 chip

G-lader overhalt v`/187, innkørt etter det

65 mm reimhjul

Green Induction kit (Helt nytt!)

Supersport stabstag foran, bak og under (Aldri kjørt!)

G60 for- og bakstilling med:

Black Diamond Cross-Drilled skiver(Helt nye!)

FK dempere med Koni innstatser 60/40 (1 år gammelt)

Lurte bare på om noen hadde forslag til pris, vil ikke si en gang hva jeg har gitt for de nye delene der;)

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert noen som vil oppgradere golfen sin litt, alt er vel bolt-on så vidt eg veit.

Ein kamerat betalte ca 17.000 kor komplett motor, for og bakaksel-system, men med slitt lader og ellers standard, så du bør vel kunne kreve en plass mellom 20 og 30!

Få gang på CorradoclubNorwegen.

Legg forumet inn som startside!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CorraDon

Green Induction kit (Helt nytt!)

Supersport stabstag foran, bak og under (Aldri kjørt!)

G60 for- og bakstilling med:

Black Diamond Cross-Drilled skiver(Helt nye!)

Hvor mye for disse delene sånn ca? Jeg har ingen peiling på hva de koster så bud er litt vanskelig å gi!

Men selger du BD skivene utenom hele for/bakstillinga? :)

`94 Audi S2 coupe

`91 VW Corrado G60

x `99 Honda NSR125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

Regner med at det er fjærbeinsstag du mener, da supersport ikke lager stabstag.....

Jepp, helt riktig... Stabstagene har jeg ikke fatt enda... :D

Vet ikke om jeg kan selge de forskjellige delene hver for seg enda, er en som er interresert, men vet ikke om han skal ha alt utstyret eller bare motor, for- og bakstilling + ledningsett... Er i trondheim na, men skal prate med han sa snart jeg kommer hjem... Folk far melde sin interesse, sa far vi se hva det blir til... Far antagelig ogsa masse deler med pa den vr6'en som jeg ikke skal ha...

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider