Pudding Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Originally posted by Hans Heheh, detta var kult :D Bare så synd video er 1000 ganger råere ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Originally posted by Pudding Bare så synd video er 1000 ganger råere ;) Derfor har vi sånne som deg, som kan det;) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Synes ikke video er bedre eller dårligere, det er bare to forskjellige ting Alltid kos å sitte å studere og tenke over smådetaljene i et stillbilde :) Må vel snart lære meg å filme, for stillbildene fra digital video blir jo bare bedre og bedre. At vaniljesausen er rå til å filme er det derimot ingen tvil om yodude Originally posted by valrun Samme bil som dette? Det er første versjon av Be-4-You Volvon, som -TS- og Volvo-Lars sier. Bildet er aldri publisert :( Jeg ble syk og fikk aldri fullført reportasjen, så skulle vi bare vente "noen måneder" til Be-4-You fikk plukka sammen bilen igjen så vi kunne fotografere den nye versjonen. Nå har det gått to år og bilen er ikke klar ennå - men værst blir'n! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Originally posted by Kid-A men værst blir'n! Gleder meg no inni hæl.......!!!!hapyhappy Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Originally posted by ReWrite Kid-A, vet du noe om når Dodge Viper saken kommer ut på nettet? Eller om det kanskje er ute? Onkelen min, og den andre del eieren lurer også :) Uansett, fete bilder, skikkelig klasse over Golf1 bildet.. Way to go! Viper saken? Den vi hadde kamera på forrige gatebil? Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 På tross av at utviklingen går mer og mer i retning av digital-fotografi jobber Arild fortsatt analogt. - Jeg er singel og tror det drar mer damer å fote analogt, sier den blide fotografen og legger til at eventuelle friere finner ham på Gatebil i september. Hehe :D Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Han karen med Golfen der, kan umulig sitte komfortabelt i bilen sin :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by Fridjow Viper saken? Den vi hadde kamera på forrige gatebil? Blå viper med hvite striper over. Skulle egentlig være med dem til gatebil men andre ting kom i veien.. er ikke sikker på om de dro selv engang.. Er vel 650hk i den eller no, de snakker om kompressor.. Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by ReWrite Blå viper med hvite striper over. Skulle egentlig være med dem til gatebil men andre ting kom i veien.. er ikke sikker på om de dro selv engang.. Er vel 650hk i den eller no, de snakker om kompressor.. Denne kanskje Viper Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 fytti h*****... Er det meningen å komme ned i en bit her eller har alt gått åt skogen og målet er å finne en myk plass å tryne?? Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by Hans Heheh, detta var kult :D Hahhahahahahahahahahahhahahahahahahhahahahaha. lol lol lol lol Bildet er jo MYE råere enn alle filmer jeg har sett. spess morro og studere bildet og se han bakerste sklir bortover på ryggen og han første gjør alt han kan for og holde seg fast i sykkelen. hehehehehehehehe Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Herregud. Dette er det beste fotografiet jeg noensinne har sett: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 kid-A : kan jeg spørre hvordan du får til noe som dette..?? http://www.gatebil.no/images_lib/reportasjebilder/arild_08.jpg bilen kan vel umulig være såpass lav og liten at personen ser ut som en kjempe i forhold? så du hadde fått til en lik effekt med civicen og eieren også, står personen mye lenger foran enn bilen?, jeg forstår rett og slett ikke hvordan du får det til..men det er kanskje en av dine hemligheter, så om du ikke er villig til og forklare så forstår jeg det godt og ! synes i hovedtrekk at bildene du hadde valgt ut, kid-A var de beste av alle, sammenlignet opp mot de andre fotografene.. mvh mandel den *ivrige foto-elev* Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Ingen av bildene mine er manipulert på noe vis. Det handler mest om perspektiv og brennvidde ;) Einserfreak er like under to meter høy og bilen var senka myyyye. Husker ikke akkurat - men det var kanskje ned mot 15 centimeter. Bånnpanna var ca 2 cm over bakken(!), og han kjørte den sånn på langtur! Og joda Dr_S, han satt godt i bilen! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Dessuten så står han oppå sanda, og bilen nedi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg