Zeus Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 dagens modd. det er jort en del med den, men jeg føler meg ikke helt fornøyd.. mangler ideer.. noen som har noe konstruktiv kretikk å komme med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Ble tøff den..ikke lite med kant på bakfelgen da:D Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 kan ikke noe for det, men jeg hang meg litt opp i sola som du ser i bakfelgen.... er ikke den feil i forhold til skyggen???? Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbirkis Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 fet mod! hva med å lage noe "300zx lignende" lykter, eller gjøre noe annet fett med lyktene Siter hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbirkis Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 ikke meningen å dobbel poste, skjedde en feil... Siter hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg