ecko Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Da var det site treffet vårt over for sesongen! Jeg kan ikke garantere at det blir flere treff av denne typen av flere grunner. Hvis innteressen er stor nok og vi får flaggvakter fra dere frivillige vil vi forhåpentligvis kunne gjennomføre dette neste sesong også! Mvh Ecko @ Bilmekanikker.no Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Kanskje ikke flere treff? Det er en dårlig nyhet... Dette var jo blandt de beste treffene iløpet av sommeren. Hva er grunnene for dette? Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet September 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Noen av grunnene er at vi ikke tjener nok, ikke har nok flaggvakter og den nye desibelgrensa. Jeg sitter nå i styret og skal gjøre mitt ytterste for å få til flere treff. Et forslag som har kommet opp er å flytte arrangementet til Våler banen Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
psychoExtreme Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Den desibelgrensa er helt idiotisk:mad: Er jo ikke et hus i mils omkrets fra Rudskogen:mad: Siter Eg blir i godt humør av øl! Visste du at... -Menn bommer ikkje på doskåla fordi dei slurver, men for å markere sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 hvilken dB grense ? (kommer det noen ny?) Flaggvakter annonser her. er du flaggvakt i 2 timer får du kjøre gratis i 1time ? tilbudet gjelder de 16første eller.no Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Er det ikke 250,- dere har tatt? Ikke noe problem å skru opp litt vel? 300,- pr pers så tjener dere brått endel mer allerede. Lillegud: GENIAL ide :) Jeg står gjerne flaggvakt for avslag i prisen. Klart... 2 timer er litt mye, siden det bare er kjøring i 4 timer:) Da bør jeg kjøre gratis de siste to timene. Hehe. Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet September 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Vi får heller ikke lov til å ta betalt for inngang nå, hvis vi gjør det så kalles det et publikums arrangement, og da koster det 5000 ekstra å leie. Så prisene må nok opp, kanskje helt opp til 400 kroner:( Hadde vært bra om vi kunne belønne de som frivillig er flaggposter, vi har prøvd å kjøre en times skift. må nesten få til en poll eller underskrifts kampanje:D Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Originally posted by ecko Vi får heller ikke lov til å ta betalt for inngang nå, hvis vi gjør det så kalles det et publikums arrangement, og da koster det 5000 ekstra å leie. Så prisene må nok opp, kanskje helt opp til 400 kroner:( Hadde vært bra om vi kunne belønne de som frivillig er flaggposter, vi har prøvd å kjøre en times skift. må nesten få til en poll eller underskrifts kampanje:D jeg syns det er et utrolig bra arrangement som er fokusert på kjøringern og ikke alt det tullet rundt...syns ikke 400 kr er mye for fri kjøring i fire timer, og det er nok fler her som er enige.......hadde vært bra om dere fikk til en hel dag neste sesong, men det er vel en helt annen prisgruppe........og espen er jo så glad i og gå rundt med gul vest og leke sjef så dere må ikke slutte helt.....;) Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet September 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Originally posted by Skrotnisse .og espen er jo så glad i og gå rundt med gul vest og leke sjef så dere må ikke slutte helt.....;) Tror faktisk Espen er ferdig nå. En hel dag hadde vært drømmen, vet ikke noe om priser da, men blir nok mye dyrere. Dessuten så er det vi lærlinger som står for arrangementet, og vi har en jobb på dagtid også Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Originally posted by ecko Tror faktisk Espen er ferdig nå. En hel dag hadde vært drømmen, vet ikke noe om priser da, men blir nok mye dyrere. Dessuten så er det vi lærlinger som står for arrangementet, og vi har en jobb på dagtid også skjønner det...espen blir nok med vis dere spør på riktig måte.....vi som har vært der før har ingen problemer med og samle en stor gjeng til fremtidige arrangementer. men lag en poll på det for og sjekke interressen...jeg stiller med bil neste år og håper på bauda treff..... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet September 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Håper og skal gjøre mitt beste for å få til et treff. Mulig vi tar det på våler. Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Originally posted by ecko Håper og skal gjøre mitt beste for å få til et treff. Mulig vi tar det på våler. vet at leieprisen der er symbolsk i forhold til rudskogen....... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 lillegud, er egentlig 100db grense nå, eneste jeg vet som sjekker dette er NSK når de arrangerer. om rudskogen senker grensa si til samme som våler så er det slutten for banetreff utenom de største treffa. da det er få "entusiast" biler som har under 90 db støy :D de som sa noe om ny støygrense , lyst å informere oss ? Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Jeg kan stille som flaggvakt jeg! Ikke fulltid da jeg har lyst til å kjøre litt på bane, menne... Send meg PM eller mail om hva som er tiltenkt når tiden kommer! Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Jeg tror jeg var på alle bilmekaniker treffene i år. de har vært de beste treffene jeg har vært på i år. Det kom jo flere å flere biler utover og. Syns hvis det blir borte. Legg ut flere ting som må endres/forbedres for at treffene skal kunne vedlikeholdes. Forhåndspåmelding. Bedre annonsering? samarbeid med bilklubber invitere Peugeout klubb porsche klubb, wvclub +++. Mange klubber som kommer til å slite med egne merke treff og kanskje. man burde samle klubbene litt. Må ikke være BMW dag og Audi dag og sånt? eller? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg