Gå til innhold

Hva som skjer med std ventilfjærer og

Ranger emnet


Polo Classic

Anbefalte innlegg

For å si det enkelt, motoren var ikke særlig glad for å bli dratt over 7000 o/min med kam som løftet 11,5 mm og ventilfjærer som ikke var laget for mer enn ca 10,15 mm løft

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der lagde nok pen lyd....

 

"hmm... bilen min går bare på 2 syl......"

 

:D

 

Hørt mye negativt om schrick (skrekk) kammer, skal visst være generelt dårlig kvalitet på materialet de lages av.

Noen som har hørt no mer om dette?

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår