Gå til innhold

Hvorfor er Gatebil så kult?

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lager en dokumentar om Gatebil-treffene, og i den forbindelse lurer jeg på om akkurat DU kan nevne hvorfor Gatebil er så kult? Eller HVA som gjør det så kult?

Sleng ut en par grunner.

Disse vil bli sitert i filmen, så hvis dere vil kan dere skrive fulle navnet deres under så vil det også bli tatt med.

Denne filmen vil først og fremst bli vist på skolen.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fordi det er bil, bil, bil, damer, bil, mange biler, rå kjøring, skikkelig folkeliv, masse folk å snakke me, stands osv osv.. men det er jo tross allt ikke bare fryd å morsomheter.. Små ting som overfulle folk å dyrt å komme inn.. men ellers helt topp synes jeg:) å som sist ødela være en del.. men det kan vel ikke de som styrer med det noe for.. Litt for mye "kom på gatebil for å feste" har det blitt i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

Er du en av dem?? :cool:

Gatebil ja.. hvorfor er det så kult?

Det var ikke som det engang var sier jeg bare.

Men dem har jo helt klart fått til en folkefest uten like.

Bilgale folk som kommer fra hele landet. Også utlandet.

nææh....

Men litt seriøst ja... Det har vel utviklet seg til å være et vanlig biltreff til en relativt stor folkefest, der folk i alle aldre, og med forskjellige hensikter kommer for å kose seg... Noen mer opptatt av selve festen enn bilene... Men det er vel rom for alle der og de fleste tror jeg koser seg, og det er vel det som er bra! Været har selvsagt litt å si på slike helger, men med mye fine biler og liv kan de værste regnskurene overleves....

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har selv bare hvert på en gatebil treff. og jeg må si at det var utrolig kult å kunne stå der og se på folka som pesa runder på banen, stikke bort og se på bilane som sto parkert og evt ta meg en prat med noen av folka om bilen demmes osv..

var heldigvist ikke så mange fulle folk der akkurat når jeg var men.. skjønner at de ødelegger..har sett den tradisjon på vanlige råne treffer oxo!

men det som er "kult" med gatebil er folka,kjøringen og se alle flotte biler!

det gir inspirasjon(?) til å seriøst vurdere eget bygge når økonomien er tilstede!

Roger.S. , 21 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er bra fordi det ikke er et merke treff. Jeg liker å se variasjon på Banen. Ikke barer BMWer, Audier eller verst av alt bare Peugeout (var på peugeout treff på våler med pudding). litt blandings er bra.

Så er det lov med sladding da. Det er publikumsvennlige greier. De raskeste og råeste bilene kommer jo dit.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atmosfæren som er der....alle er sammlet rundt samme bord,David mot Goliat ekke alltid det er de med mest hk vinner.....morsomt å se bilene konkurrere om hvem som har raskest runde tid,gå rundt å titte på bilene,se hva folk ha gjort,få inspirasjon,ide`er......damene er bare en bonus;)

Lars Petersen aka "Volvo-Lars"

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil, VAR kult!

før var det fokus på BIL på gateBIL, siste 3årene har det blitt mer & mer som en musikk festival som roskilde med mer fyll å fanteri enn fokus på bil, selv føler jeg at en del av fokusen på BIL er borte å det er mere stas å sitte langs banen å drikke, skrike å lage kvalme å om sjansen byr seg fordi noen ber deg ro ned lekeslåssinga fordi du er centimeter fra å dytte folk inn på "baneområde" midt under breisladden benytter du helst sjansen til å slenge ut noen mens spytt renner ut av munnvikene dine å du ikke får frem et ord fordi du har drukket 30 timer.

jeg mener dem som står bak gatebil kanskje skal prøve å få fokus litt bort fra alkohol servering/party å kanskje litt mere bil?

bare mine 50øre

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe treff, det skal arangørene ha, er alltid noe å se på+, enten det er damer, eller biler :D

Været har mye å si, som vi så i år, da det regnet litt i sommer. Selve campen. var litt dårlig organisert i år.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider