Gå til innhold

Hvorfor er Gatebil så kult?

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Originally posted by ecko

Det skal du gjøre på bilmekanikker treffa:D

ja, pleier jeg ikke det da ?....haha :D

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

gatebil er blitt en gidigen plass med grøftefyll! halvparten av de som kommer dit er der for å "drekka, pule, spy og sloss" mens resten av oss som tar seg et par pils rundt grillien utpå kveldinga for kosens skjyld, bare irriterer seg over at det skal rave drita folk rundt midt på lyse dagen som absolutt må kni de gjørmete klærne sine inntil alle de fete bilene som står utstilt, og gjerne med metall knapper på buksa for å få den ekstra finishen i lakken på KRB audien..... BARE fordi de er så forbanna drita at de ikke klarer å stå en halvmeter unna bilen. spurte en drita kar på juli-treffet nå i pr om hvorfor han måtte trykke det stygge trynet sitt inntil en svær jævla aluvinge og etterpå sikle over carbon panseret. da svarte han, "jo hvis jeg står lengre unna så klarer jeg ikke å se om jobben er ordentlig gjort":rolleyes:

også er det disse idiotene som alltid må søle en halvliter ringnes nedover nakken din når du står i den helvetes lange køen for å få deg en overprisa burger!

gatebil er ikke det samme som det var ifjor en gang, men jeg må kommer på hvert eneste treff alikevel, hvertfall prøve! fordi de som ikke er som nevnt ovenfor er hyggelige og lager god stemning!

vi sees om 1 uke:)

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider