Kimman Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Kompisen min lakkerte bremstrommel som dere kan se her.. Ingen spesielt grunn te at jeg viser dere bildene.. bare for moro skyld :D :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Offor akkurat hvit? Finnes mange andre mye penere farger....!! Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Offor akkurat hvit? Finnes mange andre mye penere farger....!! Fordi han hadde hvit bil...... doh! men uansett alle som har bremsetrommel lakkerer den SVART! for å SKJULE av de har crappy bakbremser... hint hint hint Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 derfor har jeg bygd om til skiver bak ;) Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Uff. Lakkerte tromler igjen..Jaja. var vel et vilkårlig forsøk på å style bilen litt. Desverre hender det litt for ofte at folk lakkerer tromlene sine. Noen har skjønt at de da i det minste bør lakkeres sorte, men ikke alle har skjønt det. Men man lærer av sine feil :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Hva med ventilerte tromler ? er det noe å vise frem ? :D Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Hvitlakkerte med svarte flekker & viftemønster: Borrede og slissede* bremsetromler;) *heter det det på norsk? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Man får jo sånne plast skiver til å sette utenpå tromlene da, så det ser ut som man har store bremseskiver :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Originally posted by Pudding Fordi han hadde hvit bil...... doh! men uansett alle som har bremsetrommel lakkerer den SVART! for å SKJULE av de har crappy bakbremser... hint hint hint Nei dæven....,så ikke at han hadde hvit bil:rolleyes: Er enig i det med svarte trommler.....skjul de jævla trommlene...glad jeg har skiver bak....men skakke disse de som har andre farger en svart....folk er forskjellige....:) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 :D Siter Proff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet September 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Tja, skjule tromler er feigt.. Enten kjøper du skiver eller så lakkerer du trommelen.. Synes det ble jo fin med hvite tromler som kler bilen.. Han skal også lakkere bremskaliperer hvite.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Jaja. Du får tipse han om blå neonlys under bilen, horelys til spyledysene på panseret, biltema-skinnsetetrekk til setene, to små høyttalere i kupèen, og to-tre 15" sub`er drevet av en alt for liten forsterker. Gjerne toppet med masse klistremerker, en streamer det står "motorsport" på, selvsota, sorte baklys, alu vinge, og selvfølgelig neon på dashbordet. Da har han en fin bil da. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet September 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Han har allerede skinnsetetrekk, selvsota vinduene og sorte baklys.. Mer kommer.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 jeg lakkerte mine trommler gul. fordi den ene var gul og den andre grå :/ så jeg fant ut at det var bedre og iallefall ha lik farge på de (dekte litt rudt også) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 bedre med litt lakk, enn med de værste rust haugene av noen trommler. Er enig at det er best med svart. er litt mere diskre, er vel ikke noe vits i å showe off sine trommler? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg