impreza_wrx Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 kjøpte for noen uker siden en Boss cap20 (hvis jeg ikke husker feil) kondis. det som virkelig slo meg ut, var at den begynte å spille julesanger...ja, julesanger! :( tenkte med engang at det kanskje var fordi den holdt på å lade opp, men der tok jeg feil. neste gang jeg hørte det, satt jeg inne i bilen (kondis ligger i bagasjerommet) når den fant ut at den skulle begynne å spille. tenkte nå at det var vel fordi det var litt spenning (motoren var av)... gikk bak og skjekket, og den lå på ca 12V. såå! noen som har peiling på hvorfor den spiller julesanger? ps: syns det var litt upassende med julesanger, da jeg kjøpte den midt på sommeren...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styx Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Julesanger?! Utdyp! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Mel: Glade jul Holy crap, not-so-silent crap. Never by a Boss-shite cap Internal res is faaaar too high overall quality equals nigh Return to shooop A-S-A-P Return to tha-mothafuck|n-shooop A-S-A-P Nuff said :D Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Muffens her ass :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 heahaha julesanger ? Forklar ! Kontakt de du kjøpte kondisen hos ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 hehehe tror jeg stuper av latter her. dette har jeg aldri vært borti.. sikker på at det er en kondis.. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Kankje innmaten bare er gamle returnerte julekort med melodi? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Akkurat samme med meg! jeg måtte kaste ut delefilteret til komp. fordi den begynte å spille Bobbysocks:D Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Originally posted by ALJ_GSi sikker på at det er en kondis.. Hehe.. bra sagt :P Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 det samme gjorde kondensatoren til en kompis av meg.. spillte julesanger... ikke vet jeg hvorfor Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbpeter Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Det var lite ris på fabriken den dagen!!!!!Dom måtte ju ta hevn Siter !!!The official pimp of dbdragracing!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 De gjør faktisk det..... Ikke spør meg hvorfor...... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by dbpeter Det var lite ris på fabriken den dagen!!!!!Dom måtte ju ta hevn :D :D :D :D :D :D Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 fett da, slipper å kjøpe resten av anlegget. men hvordan blir det å stille i db drag med disse? er jo ikke lov å ha så mange kondiser.... går det ikke an å koble ut musikken heller? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet September 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by ALJ_GSi fett da, slipper å kjøpe resten av anlegget. men hvordan blir det å stille i db drag med disse? er jo ikke lov å ha så mange kondiser.... går det ikke an å koble ut musikken heller? skulle vært en egen "jule-kondis-klasse"! har vært inne hos forhandler, men han skjønte heller ingenting. (han begynte forresten å plystre julesanger mens han lette etter svar, så hans dag var vel ødelagt...) godt å høre at andre har vært borti sånt også.... nei huff....får vel se om det ligger en slags "høytaler" eller noe sånt på toppen av kondisen som jeg kan rive av...kanskje vente til etter jul :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg