Dawg Dee-Lux Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Film? med lyd da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by fcuk Film? med lyd da. Yes! Film (m/lyd seff) :D Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet September 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by fcuk Film? med lyd da. hehe skal se hva jeg kan få til. film går greit, men lyd? tviler litt da. har bare et simpelt digitalkamera... høre om noen andre har noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty^Dog Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Strengt talt ikke så mye vits i å filme en kondis som spiller julesanger hvis du ikke har lyd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 ... Hvilke julesanger er det snakk om da? :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Mad_Maxx: glade jul, snømannen kalle....alle de vanlige. ganske latterlig egentlig... :rolleyes: dirty^dog: kommer nok ikke til å filme uten lyd nei... blir vel enda mer latterlig sendte mail til Boss i går (fikk svar i dag allerede) "The unit plays this tone whenever it is charging or discharging." ka f*en er det for et itiotisk påfunn da??? sagt rundt julebordet til Boss Audio litt sent på kvelden "jaa! vi lar den spille julesenger når den lader!!!" Stabiiiiilt!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by 1,3 Lancer kd Mad_Maxx: glade jul, snømannen kalle....alle de vanlige. ganske latterlig egentlig... :rolleyes: dirty^dog: kommer nok ikke til å filme uten lyd nei... blir vel enda mer latterlig sendte mail til Boss i går (fikk svar i dag allerede) "The unit plays this tone whenever it is charging or discharging." ka f*en er det for et itiotisk påfunn da??? sagt rundt julebordet til Boss Audio litt sent på kvelden "jaa! vi lar den spille julesenger når den lader!!!" Stabiiiiilt!!!! Virker absolutt som de har sittet og hatt litt for mye i hodet da dette ble bestemt. Dustete påfunn da en kondensator sin oppgave er å lade seg ut op opp igjen hele tiden. Hvorfor ikke bare benyttet noen led's som blinket. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg