Gå til innhold

Finnes det lave gtr??

Ranger emnet

Predator

Anbefalte innlegg

Det er generelt lite deler å få tak i til 323 GT-R, siden det er laget 2500 av de, og en god del av de forsvant til rallyteam rundt om i verden.

Det finnes flere muligheter til GTX, men det er fortsatt ikke et hav av deler å velge mellom.

Fikk tilbud på coilovers (justerbart understell/justerbare fjærbein osv) fra sellholm. Prisen var ca. 20.000 svenske, men omgjort til norske kroner og med den svenske momsen fjernet kommer jeg vel ned til rundt 15.000. Dette er såvidt jeg vet et understell beregnet på asfaltracing, så det passer bra for meg. Kollevold selger deler så du kan lage coilovers selv, men dette krever vel litt kunnskap.Whiteline i australia lager også coilovers til GT-R, men de havner vel nærmere 20 enn 15, og jeg har problemer med å se for meg at de er like bra som sellholms alternativ, som er beregnet på løpsbruk.

GT-R er en vanligere bli i Australia/New Zealand, så det er kanskje flere valgmuligheter ang. senkefjærer der. Det eneste alternativet jeg vet om her i norge er Eibach 30mm senkefjærer. Jeg har disse for øyeblikket, og bilen blir litt lavere, men den ser fortsatt ganske høy ut. Hvis noen vet av andre alternativer, gi meg gjerne et tips.

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

Er denne lav nok for deg??

Dette er min gamle bil. Den er senket ca 8cm... Står fakitsk litt skjevt på dette bildet. Men den er ihvertfall den laveste GTR jeg noen gang har sett.

Feit den der MrHappy... Hvorfor kvitta du deg med den?

Hva brukte du til å senke den da?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Feit den der MrHappy... Hvorfor kvitta du deg med den?

Hva brukte du til å senke den da?

Jeg ville ha noe annet.... også maste han som kjøpte den ganske bra... og jeg fikk det jeg ville ha for den. :D

På den sitter det gruppe A asfaltracing understell. Fra sellholm tuning i sverige. IKKE lovlig på gata heheheheh men det var det som måtte til for å få den så lav.

Tro meg... den sitter på veien. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kaja_marlene

Trodde du hadde GTX? Hva er GT-R på den bilen, egentlig? *bare nysgjerrig*

Det er nok en GTX ja.....

Men jeg orker ikke begynne på lista som jeg gjort med bilen. Tror nok den motoren er GANSKE så mye bedre enn en GTR motor. For ikke snakk om understellet. Samtidig som girkassa fikk en liten overhaling for en stund siden. osv osv.....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider