cyanide Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 leter etter linken til en engelsk side man kunne bestille skilt fra med egen tekst. man fikk da ett stk. hvitt og et stk. gult.. man kunne også få en ramme på selve skiltet med nicket nederst.. og diverse logoer på siden av skiltet.. det var noen som la ut en tråd om dette en gang, men jeg husker ikke hvem det var, eller hva tråden het.. har søkt uten å finne den.. kanskje noen andre som husker? Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Vi kan sikkert lage noe sånt i dekor til deg.... Send en mail til peter@phatgraphix.no hvis du er interessert Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Innbiler meg at det var "Kjetilr" som la ut en tråd om det for lenge siden. Hør med han, og tar jeg feil, så ikke skyld på meg:D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Ta en titt her du: http://www.gtgrafix.com/index_2.html Tror det er den du nevner... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Ser for meg at dette her ikke akkurat er lovlig å kjøre med i norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by SunnyGTi2.0 Ser for meg at dette her ikke akkurat er lovlig å kjøre med i norge? Ser ikke for meg at det var målet heller ;) Er forrestn en eller annen kar i en golf her i stavanger som kjører rundt med ett skilt der det står PIMP og ett vanlig.. Det som gjør det hele spesielt er at han har begge to foran liksom.. Pimp øverst så under det er det vanlige.. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by Phantom Ser ikke for meg at det var målet heller ;) Er forrestn en eller annen kar i en golf her i stavanger som kjører rundt med ett skilt der det står PIMP og ett vanlig.. Det som gjør det hele spesielt er at han har begge to foran liksom.. Pimp øverst så under det er det vanlige.. Var en Audi i Skien også som kjørte sånn for en stund siden. Men det stod MyToyz eller no der istedet for PIMP.. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet September 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Originally posted by bmw-bergen Ta en titt her du: http://www.gtgrafix.com/index_2.html Tror det er den du nevner... Der var'n :D Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg