Skody Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Mere info om dette? Jeg elsker Hondamotorene, men hater de forhjulsdrevne kjelkene disse står i originalt. Drømmebilen min er nemlig en AE86 med Honda B18C JDM Integra Type-R-maskin. Og utfordrer Herr Ryeng til med dype tak å spa opp aktuelle curb ready vekter på de ulike motorkonfigurasjoner som med større og mindre suksess har podet inn i en AE86. Det bør med fordel oppgis hva som er inkludert av eventuelle overladere, tunge/lett manifolder, mellomkjølere og andre vektutslagsgivende komponenter, dressinger og accessories. :titties Mao jeg vil vite hva som gir brukbar honda-effekt vs brukbar vekt, balanse og vektbalanse i bilen. Innkjøpskostnader og R&D er utelatt fra ligningen. :bok: PS! Andre konstellasjoner av begrepet corolla, til dømes KE10 KE17 KE20 TE21 KE25 KE26 TE27 KE30 KE36 TE30 TE37 TE47 KE50 AE70 AE71 KE70 TE71 TE72 og AE85 taes også med i utfordringen. Lik som Carina/Celica xAnn (TA12, TA14, TA22, RA28, TA40 osv..) også faller innenfor interessefeltet. Iverksett Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 21, 2010 Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 Rask googling viser: K20A: 124 kg. F20C: 127 kg. Dette er da "hear-say", ikke oppgitt om dette er med utstyr/væsker. K20'en og F20/F22'en er egentlig de eneste interresante firesylindrede da de roterer rette veien. Da sparer man de tusenvis av dollar G-Force tar for GF5R-girkassa som snur rotasjonen på drivverket. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.