Tsbusa Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Okei. Selv har jeg hørt mye rart om dette.. Hørte forresten om en svensk pop artist som måtte selge 360'en sin fordi han ikke hadde råd til stor servicen på den.. Skal selv eie en Ferrari endag:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Hmmm.. Er det virkelig så dyrt som alle skal ha det til. Jeg kommer til å betale ca. kr. 10 000,- for en 20 000 km service på 355`n i Sverige, det er vel ikke så mye mer enn for vanlig service? I tillegg kommer årlig service på ca. kr. 5 000,-. Må ikke tror på alt som blir sagt om Ferraridoh Nei man skal ikke tro på alt man leser på internett... Men jeg tror at de uforutsette reperasjonene/verkstedsbesøkene på en Ferrari er de som svir mest, om det skjer. Aldri eid eller kommer til å eie en slik bil så skal ikke si så mye mer om denne saken :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Nei man skal ikke tro på alt man leser på internett... Men jeg tror at de uforutsette reperasjonene/verkstedsbesøkene på en Ferrari er de som svir mest, om det skjer. Aldri eid eller kommer til å eie en slik bil så skal ikke si så mye mer om denne saken :) Tja, vi får se, vet jo om enkelte svakheter på min bil så får vi bare håpe at det ikke kommer så mye annet. Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg