Vakuum Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Jeg prøver igjen.. Jeg har nettopp kommet hjem fra dagens ake tur og må si det var det villeste jeg har gjort på lenge.. Jeg drar opp igjen med noen venner på torsdag.. Jeg håper flere drar opp og har det morro! Hvis noen ser en svart snowracer med en dude med grå bokse og jakke.. så er det meg! Kan hende jeg kjører med co pilot på torsdag fordi det går en DEL fortere :P men nå må jeg gå og pleie den forslåtte rumpa mi.. natta folkens! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proximus Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Dette hadde vært årets event. Tenk deg det´a: 100 bilfrelste GÆRNINGER nedover korketrekkeren samtidig!!! De stakkars fem-åringene som leker der med mamma`n sin er ikke særlig trygge i det øyeblikket da! FY FAEN!!!! Siter Opel Omega 2.0 16v caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 /me stiller, prøver å få med meg norsmurf, når braker det laus? kl? Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet November 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Jeg drar med noen venner, vi drar vel opp i 15-18 tiden.. umulig å si ennå... er bare å joine oss så lenge dere ikke skal presse ut oss andre :p sleit litt med en gruppe på 30 ungdommer i går som skulle ta oss.. fikk aldri meg da, men tok noen venninner litt.. :p Vi kan ta førstemann ned? med en liten cola som premie.. sånn lupoboy consept.. :) btw: rumpa mi sviiiir etter i går.. jeg skal mekke bedre sete nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 jeg stiller opp, men da regner jeg med kake og sang :D har nemlig bursdag den dagen (altså i mårra ;)) stiller opp med snowracer GT'n :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet November 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 hmm.. kan jo mekke stort race.. :D kom med ideer da :p grattis med dagen da dalan :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 ja, skulle hatt race ;) jo takk, er jo i mårra da men :) hvor er dette hen a? i oslo..? ikke så lett å komme seg dit midt i uka men.. ;) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Hvor er norges største akebakke da? :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet November 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Det er i oslo ja.. oppe ved holmenkollen. Er bare å ake i vei og i bunnen av løypa hopper man på trikken og blir med den til toppen, så følger man løypa ned igjen :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet November 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 jeg var i bakken i dag og må si det var skuffende.. det var mykt og det gikk sakte.. men jeg syns jeg så en gjeng som kunne vært herfra, noen andre som var i bakken i dag eller? Jeg stikker opp igjen når det blir kaldere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 bing & jeg hadde tenkt oss opp i går, men droppa det pga været.. får ta en tur når det er litt kaldt, og ikke snør så sinnsykt.. må se litt på værmeldinga da, og arrangere litt skikkelig.. :) Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg