Gå til innhold

Filmen Er Ferdig!!!!

Ranger emnet

rdl

Anbefalte innlegg

• Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

feit film!!! meget bra!! men hvordan faen får du en hiace til å gå slik på asfalt? påspekt i den lange svingen eller??? uansett FETT!! må skaffe meg videokamera!!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DCA

feit film!!! meget bra!! men hvordan faen får du en hiace til å gå slik på asfalt? påspekt i den lange svingen eller??? uansett FETT!! må skaffe meg videokamera!!

Hiacen er jo mer eller mindre de feteste bilene å ligge breit med. eneste ulempen er lite hk.! Men er det vått ute så kan du gjøre hva faen du vil med dem:)

Bare sørg for litt turtall og 3 eller 4 giret.... bånn gass.

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Originally posted by DCA

Respect to tha man i the ice-cream van:D

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

driver nå om dagen å lærer meg å kjøre 4x4:) har vært en DEL breje svinger i det siste.... faaen altså.. er helt jævli å legge opp bilen 30m før svingen i 80-90 for nooen gang har jeg ikke nokk krefter til å slippe slik jeg SKAL heller.... men flax for at jeg kjører med sommerdekk så har jeg litt glatte marginer å gå på:)

hilux_brei.jpg

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau har du sikkert sett. dama jobber i lillestrøm har vært utpå der å lekt meg litt i snøen også.....

Hva mener du med bråker?...

Du sikter vel til hiluxen?

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider