ecko Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 tror jeg har no klipp med Hiace grising. Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Altså, jeg må ha den første sangen! Tror ikke det er ikke Static X - He`s A loser.. *Leite som en galning* Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TS- Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Gran, tror jeg kan være til hjelp. Slipknot - Before I Forget heter sangen!:D Fet film å! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 feit film!!! meget bra!! men hvordan faen får du en hiace til å gå slik på asfalt? påspekt i den lange svingen eller??? uansett FETT!! må skaffe meg videokamera!! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by -TS- Gran, tror jeg kan være til hjelp. Slipknot - Before I Forget heter sangen!:D Fet film å! Endelig! TAKK! :D:D Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Originally posted by DCA feit film!!! meget bra!! men hvordan faen får du en hiace til å gå slik på asfalt? påspekt i den lange svingen eller??? uansett FETT!! må skaffe meg videokamera!! Hiacen er jo mer eller mindre de feteste bilene å ligge breit med. eneste ulempen er lite hk.! Men er det vått ute så kan du gjøre hva faen du vil med dem:) Bare sørg for litt turtall og 3 eller 4 giret.... bånn gass. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Originally posted by DCA feit film!!! meget bra!! men hvordan faen får du en hiace til å gå slik på asfalt? påspekt i den lange svingen eller??? uansett FETT!! må skaffe meg videokamera!! Respect to tha man i the ice-cream van:D Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 driver nå om dagen å lærer meg å kjøre 4x4:) har vært en DEL breje svinger i det siste.... faaen altså.. er helt jævli å legge opp bilen 30m før svingen i 80-90 for nooen gang har jeg ikke nokk krefter til å slippe slik jeg SKAL heller.... men flax for at jeg kjører med sommerdekk så har jeg litt glatte marginer å gå på:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 SATAN for et rått bilde!!!:dude: Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Sinnsykt fett bilde!!!!!!!!!! Synd at det ikke var helt klart da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 kongefilm fett at noen tør Ã¥ ta i litt.. :dude: Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet November 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 oj..... æ vatr no klam i rumpa når eg får høyre slike vakraste ord fra dokk!!:) GeeeeeeZ *rødme med brekkjern* Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by Tape-R oj..... æ vatr no klam i rumpa når eg får høyre slike vakraste ord fra dokk!!:) GeeeeeeZ *rødme med brekkjern* Hahahahhah! lol lol lol lol Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Den traktoren har ikke ragga rundt i Lillestrøm? Mener jeg har sett den i gatene med gaffel og greier. Bråkte sånn passe da:D Hvilket sandtak er dette? Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet November 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 jau har du sikkert sett. dama jobber i lillestrøm har vært utpå der å lekt meg litt i snøen også..... Hva mener du med bråker?... Du sikter vel til hiluxen? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg