Nalletiger Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Er Hiluxen original? En jeg kjenner har en sånn som vi drev og drifta litt rundt med, dieselpurke da, men den gikk ikke såpass bra ut... Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet November 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 hiluxen er orig ja. bortsett fra at jeg har heva den 3" i helga. Skal opp med turbotrykket om noen dager. bare jeg får orden på no deler først. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øversveen racing Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 har lasta ned filmen men mangler lyd.... ser nesten ut som noe av filminga som jeg og noen kammerater har lagd..:D har mange kule filmer jeg men er ikke noe god på data i det hele tatt. kanskje noen kan hjelpe meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet November 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 laset ned divx på divx.com Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Er det 1.9 tdi eller? Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 ooops...:eek: Ser det nå at jeg har skrevi feil, snakka egentlig om Hiace'en som er med i filmen... Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Vel mente nok traktoren som han blonde på slutten av filmen kjører(te). Har bare sett hiluxen stillestående på Ingerstrand og Shellen på Strømmen trur jeg. Og bare så vidt da jeg har klart å komme i "spotlight'en" som sikkert har tilkalt vesener fra fremmende galakser (positivt ment :)) Hva slags lykter er det og hvor mye kosta hele greia om jeg får spørre? Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 lyktene er ikkeno annet enn rally lys fremover med 100W rally pærer. de lysa jeg har bakover som jeg bruker som arbeidslys er egentlig spots som brukes på gravemaskiner osv med 100w pærer... spreder no jævli rundt seg Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Løfter litt, jeg... Morsom film! Hva heter og hvor ligger grustaket dere kjører på? Ser der er mye rundt omkring i Maridalen, hehe.. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JgrMeistR Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 "The page cannot be found" "File does not exist" Siter [X] 1989 Mazda 626 2.0I 16v DOHC Coupe (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by JgrMeistR "The page cannot be found" "File does not exist" Hvis du prøver noen av de andre linkene til filmen så funker de. Eg lastet ned i går/natt Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg