volvo242TIC Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 syns det er på tide å lufte stemningen her nå,nærmer seg jo med storm-skritt.. noen som har tenkt seg dit ell? :D en kamerat og jeg skrur som gale på en vakker blå 2dørs kadett som gale om dagen for å bli klare :D SA-Tuning Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Jobber på spreng for å få meg bil før dette treffet. Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 *ehrnst gleder seg* Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 kanskjekanskje.... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Blir det mulig å bruke prøveskilt nå eller? noen som brukte det på treffet tidligere i år!?. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by Hersker Hans Blir det mulig å bruke prøveskilt nå eller? noen som brukte det på treffet tidligere i år!?. Jeg hadde årsprøvekjennemerker på skylinen når jeg var der sist.. Problemet var jo at jeg da kun fikk kjøre sammen med resten av de uten skilt.. VS-motor bmw'en osv.. Så da ble det veldig lite kjøring.... Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Er det noen som vet om TSRacing kommer og kjører med den rosa familiebilen sin ? Eller be-4-you volvon, BMW'n til rud osv.. ? Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by Wicked Jeg hadde årsprøvekjennemerker på skylinen når jeg var der sist.. Problemet var jo at jeg da kun fikk kjøre sammen med resten av de uten skilt.. VS-motor bmw'en osv.. Så da ble det veldig lite kjøring.... Ok, takk. Får jeg vært med i breisladd konkuranse med prøveskilt? noen som vet? Har spurt om dette på mail adressen som står på gatebil.no har ikke fått svar enda. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Vet ikke om jeg gidder. Håpløst å overnatte, og håløst å komme seg inn/ut og å parkere på lørdag. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Pleier jo ikke være så ille på septembertreffet da. Fungerte jo faktisk sånn halvveis i juli i år og sammenlikna med i fjor.. Men gatebilledelsen bør ta all selvkritikk i henhold til informasjon som blir gitt til de som skal/prøver å komme ut på banen. Vi herja og skreiv masse mailer og ringte i forveien for å forsikre oss om at vi ville få plass. Når vi kom dit ble vi geleidet laaangt inne på partycampen på tross av at vi sa vi skulle på banen. På fredagen når vi skulle kjøre fikk vi bare beskjeden "glem det! kommer ikke opp der nå" av vakta. Gøy.. Virker som de tror alle kommer for å gå på fylla. Mulig vi kunne kommet til på søndag, men vi ga faen. Jeg driter i gatebil til neste år iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Kommer om delene mine er kommet, og kommer for å kjøre. Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimegut Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by Wicked Jeg hadde årsprøvekjennemerker på skylinen når jeg var der sist.. Problemet var jo at jeg da kun fikk kjøre sammen med resten av de uten skilt.. VS-motor bmw'en osv.. Så da ble det veldig lite kjøring.... Jeg har snakket med Biltilsynet og: hvis man har årsprøvekjennemerker stiller man på lik linje med de med hvite skilt forsikringsmessig. Firma kan bruke disse skiltene for demonstrasjon av kjøretøy. det er ingen grunn til å nekte eller gjøre forskjell fordi man har årsprøvekjennemerker! Men, dagsprøvekjennemerker er en helt annen sak og de ser biltilsynet helst ikke bli brukt på gatebiltreff. Konklusjon: Har du grom bil uten avgift så skaff deg et firma! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roffa Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Originally posted by Heimegut Konklusjon: Har du grom bil uten avgift så skaff deg et firma! Eller selv om vi ikke liker det.. Betal for hele bilen.. Bilen er litt kulere da... Å fy f#@n sjekk den bilen der!!! åhh, nei vent svenske skilter/prøveskilter... jaja.. Da var den ikke noe fet lengre.. HiAce'en min koster jo mer :rolleyes: Hvemsom helst kan kjøpe en fet bil uten avgifter... Siter ------------------------------------ 2002 subaru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Backflipp Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 aaaah, gleder meg til å kjøre 1400km :rolleyes: :D :D Siter - AUDI 100 quattro x-BMW 320i m-tech -solgt x-MB 230E 2.3l -spiker x-MB 190E 2.0l -spiker x-Opel Ascona C luxus -spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Originally posted by Backflipp aaaah, gleder meg til å kjøre 1400km :rolleyes: :D :D Stakkars, har 3-4 mil toppen tenker jeg..:rolleyes: Gleder oss gjør vi vel alle som skal og har planer til å dra dit tenker jeg!:) Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg