Gå til innhold

gatebil på rudskogen nærmer seg

Ranger emnet

volvo242TIC

Anbefalte innlegg

Originally posted by Backflipp

aaaah, gleder meg til å kjøre 1400km :rolleyes: :D :D

Det er lengre.. ;) ...kjørte Ballangen- Lillestrøm i et strekk på sykkel for noen år siden,og det ble 147.2 mil...så er det kjapt en 6-8 mil herfra til 'skogen... :D

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå blir det stress gitt..prøvekjørte kadetten vår i helga..gikk elending ; motor-ras...bygger sammen ny maskin for harde livet nå..må rekke å bli klar til helga!! stress kan man si :mad:

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Turboed1

Det er lengre.. ;) ...kjørte Ballangen- Lillestrøm i et strekk på sykkel for noen år siden,og det ble 147.2 mil...så er det kjapt en 6-8 mil herfra til 'skogen... :D

Vel, langt er det iallefall :D Starter på onsdagen så har jo god tid..

- AUDI 100 quattro

x-BMW 320i m-tech -solgt

x-MB 230E 2.3l -spiker

x-MB 190E 2.0l -spiker

x-Opel Ascona C luxus -spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke penger.. + at regn og kaldt ikke frister ;) men når alle tror d ikke kommer så mange i september kommer d sikkert fler i år ;)

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hans

Uff, tviler på at jeg gidder i detta været...:rolleyes:

Var ikke ille med regn, ihvertfall ikke før litt utpå ettermiddagen. Skulle gjerne hatt sol & fint vær ala Vålerbanen tidligere i sommer, menpytt. Er bare å kle seg slik gutta fra TV-boden gjorde, så er det bare å gå til bilvaskeplassen og få seg en omgang. :D

Publikumsvennlig kjøring med våt bane, ihvertfall hvis du står strategisk plassert ved en sving.. ;)

.Whz

- 2008 BMW 325d Coupe

x 2003 Seat Leon Cupra R

x 1993 VW Corrado G60

x 1990 Mitsubishi Galant GLi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Whz

Var ikke ille med regn, ihvertfall ikke før litt utpå ettermiddagen. Skulle gjerne hatt sol & fint vær ala Vålerbanen tidligere i sommer, menpytt. Er bare å kle seg slik gutta fra TV-boden gjorde, så er det bare å gå til bilvaskeplassen og få seg en omgang. :D

Publikumsvennlig kjøring med våt bane, ihvertfall hvis du står strategisk plassert ved en sving.. ;)

Var der bare lørdagen, og kan skrive under på at det var veldig vått. Gikk jo greit når man stort sett satt i bilen og kjørte mesteparten av tiden :-)

Var min første kjøring på Gatebil, men har kjører ellers veldig mye på andre treff. Var vel derfor en av de føste gangene jeg fikk teste det å kjøre brett og publikumsvennlig :-) Gikk veldig bra i ca 90 runder, men var litt uheldig på slutten. Etter en å ha ligget brett gjennom hele langsvingen bommer jeg på utgangen og skjærer rett ut igjennom sandfella så sandspruten står. Endte med en ødelagt frontfanger og noe annet småtteri, men pytt pytt, gøy var det :-)

Så håper noen fikk filma litt sladding med den røde stylede MR2 MK3-en, hadde vært artig å sett hvordan det så ut utenifra.

Jan-Erik Hansen

'95 Porsche 968 CS

'00 Toyota MR2 Roadster (Til salgs 199.000,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider