D-1 Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 hei hei.Jeg har en Peugeot 405 93 mod.Jeg har fått et problem med sentrallåsen på denne.for når jeg har med meg en passajer som sitter foran i bilen så får denne personen et problem når han skall ut av bilen,for når han tar tak i dørhåndtaket på innsiden av døren og skall til og åpne døren så låser sentrallåsen seg når han trekker i dørhåndtaket.er det noen av dere der ute som vet hva dette kan skyldes?og eventuelt hva jeg kan gjøre for og fikse dette!?!? -------D-1-------- Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Bytt bil:D :D :D :D Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 405`en min var slik en stund den også. Og etterhvert bare låste den seg helt uten grunn... Og lyden i låsen ble bare mer og mer skjærende i ørene. Holdt på å drite på meg mange ganger når jeg kjørte og bilen plutselig fikk for seg å låse seg selv. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg