Gå til innhold

Gran Turismo 3 bil oppsett?

Ranger emnet

bidz

Anbefalte innlegg

Sikkert mange av GT3 folka her på forumet som har tips om bra bil-oppsett for endel spesifikke biler osv. Både når det gjelder grip og drift. Del erfaringen! :)

er spesielt på utkikk etter pervo-oppsett på følgende biler:

Nissan Skyline GT-R VspecII R34

Toyota GT-One (TS020)

Tommy Kaira ZZII

Viper GTS-R Team Oreca

RUF CTR2

RUF RGT

Zonda C12S

RX-7 LM Race Car

CLK Touring Car

Vertigo Race Car

Audi S4

PS! er hovedsakelig interessert i grip oppsett.. men drift oppsett er jo også kule og ha :)

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har no konge oppsett på div. biler? isåfall, noen som har url der det f.eks. er lista opp endel gode setups ? :)

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Oki

Hadde vært fint med litt info om hvordan du skal stille inn LSD-Controlleren på FWD/RWD/4WD biler,disse står urørt hos meg nemlig,har ikke peiling på innstillingene av disse,prøvde meg litt på GT2 men bilene ble bare helt ræv så jeg har skippet å justere på dette.

Ps. det er ikke så viktig med nøyaktig innstilling til hver enkelt bil men det hadde vært greit med en liten pekepinn på hvordan jeg skal begynne så kan jeg finne det ut derifra til hver enkelt bil.

Greit å kunne prøve seg litt frem også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbotrille

Oki

Hadde vært fint med litt info om hvordan du skal stille inn LSD-Controlleren på FWD/RWD/4WD biler,disse står urørt hos meg nemlig,har ikke peiling på innstillingene av disse,prøvde meg litt på GT2 men bilene ble bare helt ræv så jeg har skippet å justere på dette.

Ps. det er ikke så viktig med nøyaktig innstilling til hver enkelt bil men det hadde vært greit med en liten pekepinn på hvordan jeg skal begynne så kan jeg finne det ut derifra til hver enkelt bil.

Greit å kunne prøve seg litt frem også

Det er det samme som diffbrems,

Klin til.... Stram opp.... 60% Rompa på bilen skal ut....

Dette er såklart hvis du skal drifte

På 4wd Så tar du 30% foran og 60& bak, så ligger vi siiiiiidelengs gjennom svingen(e)....

Slik http://www.el-loco.net/~majiik/DriftGrandimo/drift_grandimo.mpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider