Gå til innhold

Speedometerhus på Golf1

Ranger emnet

Bauer

Anbefalte innlegg

Jeg har i dag et speedometerhus i min einser som ikke fungerer som det skal.. Printkortet på baksiden er helt ødelagt og loddet i stykker..

Det huset som jeg har er litt spesielt.. Det har Speedometer, Turteller, Kjørecomp, Bensinmåler, Temp måler og vakuum måler. (Temp og bensin er nederst på turtelleren.

Hvis jeg drar på høggeren å får tak i et annet hus, som ikke har alt som er listet over. (Som ikke er helt likt) Er det da mulig å koble dette rett på kontakten på baksiden??

Current: '02 VW Golf TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er litt spes er at vakuum måler fungerer ikke, kjørekomp funker ikke, og turteller funker ikke.. Når motoren er skrudd av, så funker kjørekomputeren som en klokke for å se hvor lenge bilen har stått stille. (Den starter når bilen skrur seg av) SPRØTT!

Når bilen er i gang, uten lys på, kan jeg vri litt på nøkkelen så starteren nesten slår inn, og turteller og kjørekomp starter.. SPRØTT!!

Jeg har ikke lys i speedohuset.. Alle pærer funker..

Jeg har også hørt at det er lagt ferdig til kjørekomp på alle hus som har digital klokke.. At hvis jeg plugger inn et annet hus, så fungerer den digitale klokka likt som en kjørekomp.. Jeg vet ikke helt om jeg stoler på det, men....

Jeg skal hvertfall prøve å bytte hus og lys bryteren min.. Kanskje det blir litt bedere!!

takk for svar!

Current: '02 VW Golf TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bauer

Det som er litt spes er at vakuum måler fungerer ikke, kjørekomp funker ikke, og turteller funker ikke.. Når motoren er skrudd av, så funker kjørekomputeren som en klokke for å se hvor lenge bilen har stått stille. (Den starter når bilen skrur seg av) SPRØTT!

Når bilen er i gang, uten lys på, kan jeg vri litt på nøkkelen så starteren nesten slår inn, og turteller og kjørekomp starter.. SPRØTT!!

Jeg har ikke lys i speedohuset.. Alle pærer funker..

Jeg har også hørt at det er lagt ferdig til kjørekomp på alle hus som har digital klokke.. At hvis jeg plugger inn et annet hus, så fungerer den digitale klokka likt som en kjørekomp.. Jeg vet ikke helt om jeg stoler på det, men....

Jeg skal hvertfall prøve å bytte hus og lys bryteren min.. Kanskje det blir litt bedere!!

takk for svar!

Ville ikke stolt på det.... er annet ledningsnett til de med kjørekomp+ annen bryter på girkasse og annen vindusvisker hendel

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider