Gå til innhold

UnO: Skoda Fabia - Fabia Project

Ranger emnet

UnO

Anbefalte innlegg

Bilen: 2005 Skoda Fabia 1,4TDi 75hk

Styling: AXONtuning Concept Faby front, bakfanger, sideskjørt, baklykter og carbonpanser, sote ruter hos Riis

Senkesett: KONI SportsKit 1150, just i høyde og stivhet

Spiller: Alpine CDA 9815 RB

Forsterker: PolkMOMO c400.4 Carbon Series

Frontsett: PolkMOMO MM6 6,5" Component System

Basser: PolkMOMO MM12 12"

Div: Stinger kabler, sikringer, kabelsko og kondensator

Felger: Ikke bestemt

Var heldig hvis jeg fikk bilen før jul fikk jeg akkurat høre her:(

Sportspakken blir bare utsatt hele tiden...

Alle mods skal være ferdig til våren...

Bilder og mer kommer når jeg får begynt, gleder meg mer og mer

:D

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
Originally posted by manics

Dette høres spennende ut, har hørt rykter...

Fabia er en utrolig morsom, men glemt, liten bil! Har kjørt den lille dieselmaskinen i en Polo, og den er veldig MORSOM! Artig lyd og hele pakka.

Gleder meg til å se bilder!! :D

Fabian er veldig artig å kjøre, har selv kjørt en 1.9tdi noen ganger, og den hadde trimchips og greenfilter, kjente det "sparket" greit til å være en Skoda og halveis kone bil. nå skal det sies at det er min far som bruker den som pendlerbil og han er fornøyd med den, har vært noe kluss med hjul lagre som har vært byttet 3-4 ganger. men ellers en artig bil som er verdt pengene.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Da fikk jeg høre i dag at bilen var klargjort for produksjon, så da er den vel ferdig om et par uker og kommer til norge ca 3 uker etter det...Gleder meg skikkelig nå:D

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Bilen ble da produsert fredag 5. november, så vi har da samme bursdag:D

Tar vel et par uker nå så står bilen i bakgården her:D

Har tatt bilder av stylinga og anlegget, men photobucket har vært

midlertidig stengt så jeg har ikke fått lagt de ut:(

skal se om jeg ikke får gjort det i løpet av dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ganske clean også, har bilde av en bil med det settet...

Mangler bare basseren(som er bestilt for 2 mnd siden:mad: )

Justerbare senkesettet bestiller jeg så fort jeg har penger...

Og carbonpanseret får jeg ikke bestilt før i februar for det er ikke ferdig utviklet enda:(

På en helg skal bilen bli ugjenkjennelighapyhappy

Lenke til kommentar
Del på andre sider