Gå til innhold

UnO: Skoda Fabia - Fabia Project

Ranger emnet

UnO

Anbefalte innlegg

• Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Breisladderen: Det bildet med bakfangeren ble jo veldig.. ehm.. *kremte* fint :D *ler*

Og til deg UnO:

Syns den der var veldig fin :) Skjønner mer åssen bilen skal se ut nå.. clean :)

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pilsen

Modern kjører en Skoda Fabia 04, men det er stv, vet ikke om det styling kittet finnes til stv å a? passer vel kanskje om hverandre? hadde jo vært moro, er firmabilen hennes da men;)

Blir steike så rått!!

Tror du vil få problemer med bakfangeren ettersom stv er lengre, men resten passer!

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by UnO

Siden alle skal spekulere så jævlig!

Her er bildene:

Stylingfront.jpg

Stylingsiden.jpg

Stylingbak.jpg

Ok da den var finere enn jeg trodde, kanskje vinkelen på bildene dine fikk det til å se fucka ut...

Hva skjedde egentlig med Gtr`n din? den hadde du ikke så lenge..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Flasher

Breisladderen: Det bildet med bakfangeren ble jo veldig.. ehm.. *kremte* fint :D *ler*

Noe å utsette på mine ekstreme skills i photoshop? :D:D

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

Hva skjedde egentlig med Gtr`n din? den hadde du ikke så lenge..

Den pussa jeg opp og solgte, veldig morsom bil....

savner den noen ganger, all grisekjøringa:D

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by UnO

Den pussa jeg opp og solgte, veldig morsom bil....

savner den noen ganger, all grisekjøringa:D

Blir vel litt overgang det.

1,4l tdi og 75hk..

Noen planer for motoren da? sette i en større octavia motor eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, ja:D

Regnet på det før jeg bestemte meg, og det blir billigere og kjøpe den Fabiaen ny med lån, forsikring og diesel enn å ha Mazdaen med de samme utgiftene i mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider