Gå til innhold

UnO: Skoda Fabia - Fabia Project

Ranger emnet

UnO

Anbefalte innlegg

• Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Flasher

nå er det mandag :) :D

edit: faktisk tirsdag lol

haha

Slitsom helg?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

haha

Slitsom helg?

Bare se på avataren hans...hehhe;)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he

Det kommer bilder, er ikke akkurat været og årstiden for å ta det nå, drit møkkete bil og ganske mørkt når jeg slutter på jobb!

Skal se om jeg klarer det en dag...

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Bilen subber nedi som bare det, og

bunnpanna er VELDIG utsatt:eek:

Heiset bilen 1 cm foran samtidig som jeg tok forstillingskontroll og stivet demperene, ble mer jevnt rundt hele!

Byttet også til sort speil i midten, ble mye penere:D

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller dårlig bilde, hjalp veldig faktisk!

Er vel 5 cm mellom bakken og plastplata under motoren:D

Skal ta noen finere bilder jeg, men har faen ikke internett hjemme

så det kan ta litt tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir VELDIG bra. Utrolig rått prosjekt, åssen går det med bilen, venter i spenning på noen bilder, hva med lakkering???? siden bilen er helt ny er sikkert lakken jævelig fin den, men du har ikke tenkt på noe perlemor eller noe??

Synes senking hjalp masse jeg, i hverfall i forhold til de som kommer og skryter av at de har senka bilen også kan man ikke se forskjell i det hele tatt, det med at den subber hjelper nok litt når du får på noen større felger:D:D:D(om jeg forstod deg riktig)

Gleder meg MASSE til og se flere bilder:D

Keep up the good workthumpsup

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JHS

Se der ja, ble mye bedre, bare og komme i gang med styling og felger nå... Bestemt deg for noen felger nå eller?

Og du som ikke ser forskjell på før og etter senkingen, vurdert og ta en tur til optiker? Lurer på om det er på tide... Ser stor forskjell ;)

Jaha, lurer på hvem som enten bør dra til optikeren eller gå barneskolen om igjen jeg så han lærer seg og lese;)

Om du leser det jeg skrev en gang til i ett litt tregere tempo får du kanskje med deg alt jeg skrev???

Sitat: synes senkingen hjalp masse jeg. I motsettning til de som skryter av at de har senka bilen, også ser man ikke forskjell nesten. Åssen klarer du og få det til at jeg ikke ser forskjel på før og etter senking på denne fabiaen????:rolleyes:

*lurer på hvem som må til optikeren*

:D:D:D:D

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider