Gå til innhold

UnO: Skoda Fabia - Fabia Project

Ranger emnet

UnO

Anbefalte innlegg

Originally posted by Nalletiger

Okey, visste ikke hvor han jobba jeg... blir nok fort litt dyrt ja..

Hvis dere er intr. i en sånn liten bil med 130Hk PD TDI, så kan jeg informere at Polo leveres i tyskland med denne motoren, og det er fullt mulig å få en sånn, lett brukt inn til landet for rundt 210K. Den kan, i motsetning til Fabia leveres som stivere/lettere 3-dørs, og med helautomatisk klima.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

God mandag folkens, i helga har jeg stått på skikkelig...

Jeg har revet ut alt interiøret

Fjernet dørhåndtak (de skal lakkeres)

Fjernet dørlistene (for alltid)

Fjernet bakrutepusser (for alltid)

og fjernet emblemer bakluke (skal sveises en dag til uka)

Bilder kommer etter sveisinga...

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by UnO

God mandag folkens, i helga har jeg stått på skikkelig...

Jeg har revet ut alt interiøret

Fjernet dørhåndtak (de skal lakkeres)

Fjernet dørlistene (for alltid)

Fjernet bakrutepusser (for alltid)

og fjernet emblemer bakluke (skal sveises en dag til uka)

Bilder kommer etter sveisinga...

Ikke mer? Hehe. Fått lagt noe lyd isolajson og kabler da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, rakk ikke:D

Begynner med det imorgen tenker jeg!

Bestilte nytt venstrespeil istad da, lite speil til høyrestyrt

Fabia;)

Pluss 3 deksler jeg rev i stykker under demontering og en hel haug med klips...

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by UnO

Nei, rakk ikke:D

Begynner med det imorgen tenker jeg!

Bestilte nytt venstrespeil istad da, lite speil til høyrestyrt

Fabia;)

Pluss 3 deksler jeg rev i stykker under demontering og en hel haug med klips...

Klips og plastikdeksler er noe dritt.... Gikk litt diverse når jeg begynte og plukke på 206en også hehe. Tror det blir bra med lite speil på andre siden også ja. Kjører rundt med bare seter foran du nå da eller? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn du!

Har tatt mer bilder, men skal ta litt til først, for jeg må brenne en cd og ta med på jobben for å legge de ut:(

Har ikke så veldig mye peil, første gangen jeg gjør det på en Fabia, GTRen var verre, mye av interiøret var helt tullete lagt opp!!!

Golf er lett ja, gjorde det på min første bil(Jetta) bare morro og skru sånne biler, det er jo nesten ikke noe elektronikk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøkte å få av panelene her og der på en 97-Fiesta jeg hadde, var helt håpløst. Dro ut lange festepinner både her og der, men panelene satt fortsatt like JÆVLIG. Ble til at vi STAPPA ledninger inn under her og der...hehe...ble helt greit det da.

Golfen må vel få litt mer anlegg, men siden jeg ikke har noe oppvarma sted å stå, så får det vente til det blir litt mildere i været. Men regner med at det ikke er så hokus pokus å demontere den da.

Gleder meg til å se bilder! Fabiaen er en utrolig artig bil som det går altfor få av her i landet. Sto en 1.9 TDi tilsalgs i Skien lenge, hadde vært grei bil det. Men som jeg har skrevet tidligere - 1400 TDi'en går som bare det den!! :D

Honda - The power of dreams :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må improvisere litt noen ganger ja:D

Ble ganske overrasket over denne lille 3 sylindrede, turbo motoren ja, med chip blir der 100hk og da skal jeg være fornøyd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel å fjerne katten, sette på en større bakpotte og bytte til kon-filter! men skal konsentrere meg om interiør og eksteriør først!

Får tilbake rutene mine fra Riis på tirsdag så da begynner sammenmonteringen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rutene ble strøkne :)

Ble overrasket over hvor bra Brown Bread var og legge, sitter som faen etter en runde med varmepistol...

Ble to lag i fordørene(3 akkurat bak høyttaler), 1 lag i bakdørene, MASSE i bakluka og bagasjerommet og resten går vel i gulvet!

Har masse bilder, skal bare brenne en cd og ta med den til jobben så jeg får lagt de ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider