CelicaDeath Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Oki hør nå. Skal jeg fortelle deg hvorfor det er smart med NAF -test. Jeg så på bilen jeg skulle kjøpe også med en kamerat som har litt peiling. Andre gangen var det mere grundig hvor jeg hadde med meg en mekaniker. Han så på de mest vanlige tingene som måtte skiftes. Men det som er saken er at vi aldri fikk funnet peilepinnen så det ble ikke noe oljesjekk, men olja, etter det han sa til meg, var i orden. Han hadde fylt olje for ikke så alt for lenge siden. Den dag idag angrer jeg egentlig at jeg ikke dro en NAF test. Han tapte på det. Jeg kjørte videre jeg, med tanke på at olja var i orden. Kjørte hjem en dag fra lillestrøm ( fredagskveld ) Og bilen gikk død. Motoren ødelagt. Fucka hele skiten. Ta en NAF test....vær på den sikre siden. Det hjelper! Snakker utifra ting jeg har opplevd :) Pruting hjelper oxo, det gjør det jo forsåvidt med en mekaniker ved siden av deg oxo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg