Gå til innhold

bilder av Golfen

Ranger emnet

Handy-Andy

Anbefalte innlegg

Boramannen wrote

Pen bil. Det jeg har å utsette på din bil går bare på smak. Er ikke så glad i styling-frontfangere og M3 speil. Syntes orginalfangeren eller cleanet orginalfanger passer bedre sammen men badlook panser. Ellers; fin farge, og har av en eller annen grunn alltid likt superleggera felgene!

Takk! :)

Litt enig det du sier der, men derfor jeg har den fronten er at jeg rammlet over den ganske billig, mens jeg egentlig var på utkikk etter den/de "clean(e)" front/baken til Dietrich. Men det som måttes gjøre mer i tilegg da var jo å fjerne listene på siden, lakkere 4dører + 1front/1bak -fanger, og da blir det fort dyrt hvis jeg skulle hatt det.. :(

Kostet nok å lakkere hele pansret på nytt + begge frontskjermene og fronten.

s2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

twg76 wrote:

...

Grei bil!

Men siden du kjører alt i svart/mørk stil, så ville jeg plukka av VW merket bak og lakkert det svart, eventuelt kjøpt et som er orginalt svart... passet ikke inn med chrom

Jepp, står mellom et dilemma om å lakkere vw-merke eller tinne igjen nedsøkket.

Da jeg skal selge bilen så er det meget mulig at jeg går for å lakke det svart, evt. kjøpe et org. svart vw-merke.

Det siste alternativet matcher "helheten" i bilen og blir et veldig bra resultat for øyet, men da krymper jo lommeboka betydelig i tilegg.

Men helt klart at det gjøres noe med.

takker for tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikkje det e fint å fjerne merket heilt dersom du ikkje samtidig montera på ein liten sånn "vipp" heilt nederst på luka da...

Og om du ska selge bilen e det jo TOTALT unødvendig...

Merket tad du jo enkelt av sjøl da for å lakkere d...

Du kan jo i tillegg eventuelt lakkere "inni" merket med orginal-lakk farge, og kun VW med svart... Det e jo litt kult... e berre og ta ut dem små plast pop-naglene på merket når du har tatt av hele... også lakkera du dem to delan kvar for seg, lima sammens igjen... og lima merket på bilen igjen med dobbeltsidig tape eller sikaflex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KingB wrote:

Liker det panseret veldig godt!

takk takk, er veldig fornøyd med det selv :D

twg76 wrote:

Syns ikkje det e fint å fjerne merket heilt dersom du ikkje samtidig montera på ein liten sånn "vipp" heilt nederst på luka da...

Og om du ska selge bilen e det jo TOTALT unødvendig...

Merket tad du jo enkelt av sjøl da for å lakkere d...

Du kan jo i tillegg eventuelt lakkere "inni" merket med orginal-lakk farge, og kun VW med svart... Det e jo litt kult... e berre og ta ut dem små plast pop-naglene på merket når du har tatt av hele... også lakkera du dem to delan kvar for seg, lima sammens igjen... og lima merket på bilen igjen med dobbeltsidig tape eller sikaflex

Takk for tipset twg76! tror jeg kommer til å lakke det to-farget.

Har tro på at det kan bli veldig fancy :D

Må bare komme meg hjem slik at jeg kan begynne på bilen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...
Pen bil!

Du var ikke tilfeldigvis i Trysil i påsken?! Så en helt lik en sto parkert ved ei hytte i bakkebygrenda der ama., hehe

edit : ser den er solgt.. hehe glem dette :P

Stemmer det! Bakkebygrenda 10b, helt øverst der! Team "We joust dont stop" som du sikkert så klistremerker overalt i trysil osv.. :D

Har Bilen enda hvis du lurte.. ;)

-Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det! Bakkebygrenda 10b, helt øverst der! Team "We joust dont stop" som du sikkert så klistremerker overalt i trysil osv.. :D

Har Bilen enda hvis du lurte.. ;)

-Anders

hehe

kremt... da var det dere jeg ba om å fjerne banneret fra verandaen da kanskje.. hehe

Var en av vekterene oppi der i påska.. hehe

MYE liv oppi der ass

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

død over deg for det! :p hehe

Neida, gikk forsåvidt greit det.

Vi er jo en voksen gjeng på tur så alt gikk rolig for seg.. :rolleyes: *kremt*

Tror det er noe av det mest spetakkulære jeg har vært med på.

Russetia x 5 liksom..

Du hadde vel ikke akuratt så lite å arbeide med der på den tiden? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

død over deg for det! :p hehe

Neida, gikk forsåvidt greit det.

Vi er jo en voksen gjeng på tur så alt gikk rolig for seg.. :rolleyes: *kremt*

Tror det er noe av det mest spetakkulære jeg har vært med på.

Russetia x 5 liksom..

Du hadde vel ikke akuratt så lite å arbeide med der på den tiden? :P

hehe :D

Syns det var rå artig oppi der ass.. hehe

Men dekk var jo heldig med han svenske naboen oppi der.. Ringte hver dag kl 2300:01 å klagde på hele Bakkeby.. hehe

Var NOK å gjøre ass.. hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider