HemiCuda Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 ble nesten litt kry :) her kan vel folk brife med avatarene sine. muligens forklare hva det er (hvis en ikke ser hva det er :) ) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 den snakker for seg selv :D ÆVDI også kan du lese over så står det litt tekst å greier da vøttø! :D *skapnazi* Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Min; skyline r35 concept... Byttes ut umiddelbart når jeg har fått ny bil igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 bilde av mitt vinterprosjekt en kopi av ascona 400 som vant vm i 82 Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Har bilen min jeg... Skal selge felgene forresten, mer info ligger på kjøp og salg. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Det skal forestille en Calibra. Har ordnet til et bilde av bilen min, men jeg synes denne er litt tøff. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Min er en råtøff jorde-stylet lada 1500S lol lol lol lol lol lol Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Er det noen som IKKE har avatar enda? Jøyemeg da... hehe... Anyway... tja, hva skal jeg si om avtaren min? Min lille røde Pyssjå, fra Gatebil i september... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Hei. Banan som ser ut som han "går på noe". - det er endel som kjenner meg igjen som det....:rolleyes: Ellers er det RX-7 for alle spenna om dagen...24/7 ciao btw:tar full avstand fra rusmidler som ikke er lovlig i Norge... Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 no need to explain :) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Hva er vel kulere en en CRX i avatar? hæh? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Originally posted by RaCk Hva er vel kulere en en CRX i avatar? hæh? Jo..det skal jeg fortelle deg.. se på min avatar! :D :D :D (øøøhh... :rolleyes: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Blå Golf i min avatar :) Henta fra http://www.vwbus.no :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Originally posted by NoLimit Jo..det skal jeg fortelle deg.. se på min avatar! :D :D :D (øøøhh... :rolleyes: ) *kremt* Skal ikke starte noen krangel her ang hva jeg mener om Audi. ;) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Hei. Ikkeno krangling på denne tråden :nono: :nono: Dette er en avatarforklare/skryte-tråd. "So bag it !":mad: Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg