volvofasII Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Detta er bare en Volvo S40 (fas2) Som forresten er jæ**lig rå.. hehehehehe lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 vær sin smak =) men hva er vel ikke råere en å ha bilde av sin egen bil høhø Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Min viser to av mine favoritt-leketøy... begge er luftavkjølte, alublokk, er lave, har tørrsump og lekker litt olje en gang iblant.. ellers så er det ikke mye likhet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Originally posted by RaCk *kremt* Skal ikke starte noen krangel her ang hva jeg mener om Audi. ;) hehe.. nei orker ingen krangel.. bare alltid så artig å provosere anti audi folk! :D But lets drop it my friend! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Åssen får jeg til sånn avart da? Vet det var en tråd om det for lenge siden, men jeg finner den ikke igjen Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 User cp --> Edit options --> Nederst på sia.. Min er jo seff en knalltøff Chev! :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Jadda, og min er et bilde av hurtigriskokeren min. :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Har et bilde av risvarmer'n min tatt i fjor sommer på en idyllisk veiskulder :) Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 paint er hvist ikke d helt store og redigere i :D finnes d et lite og greit program jeg kan bruke? Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Originally posted by pIMp paint er hvist ikke d helt store og redigere i :D finnes d et lite og greit program jeg kan bruke? paint funker fint det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 for den beste avataren trykkher lol lol lol lol lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Jeg la inn et kaldt bilde av bilen min, bare for å holde følge med årstidene liksom. :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Dere ser vel hva avataren min er? Hvis ikke så er vel det like greit! :D Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Jeg fant min på koolart.no .Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michal Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 essex. er ikke det nye bilen? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg