Norsmurf Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Også har dere min da.. hmm.. bilen står i garasjen.. med rådebank.. orker ikke å gå ut & ta bilde av den.. eller.. kanskje jeg skal gjøre det nå? hmmm.. kjipt å gå ut aleine.. :P jaja.. vi får se.. Inntil jeg har bilde av granadan, blir det den fæle jeg har nå.. Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coopervan Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Jeg har bilde, men det får bare beskjed om at det er for stort, hva gjør jeg???? Siter 1973 Mini Van 1988 Pug 405 MI16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Originally posted by Coopervan Jeg har bilde, men det får bare beskjed om at det er for stort, hva gjør jeg???? åpner fila i paintbrush eller ett annet magisk 'tegneprogram', og deretter rett og slett forminsker bildet.. tilstrekkelig :) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coopervan Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Aha!! Et sånt program som jeg ikke har :( Siter 1973 Mini Van 1988 Pug 405 MI16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Originally posted by Coopervan Aha!! Et sånt program som jeg ikke har :( Å jo da. Start > Programmer > Tilbehør > Paint :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coopervan Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Se der ja :) Litt grønn på PC, men jeg lærer............ sakte Neste spørsmål, jeg har en del bilder på maskinen, men det er bare noen få som kommer opp i Paint. Hva skal jeg gjøre??? Siter 1973 Mini Van 1988 Pug 405 MI16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 når du klikker på "åpne" i paint, så får du opp en boks som sier hvilken mappe du er i. Bytt til den mappen du har bildene dine i, og gå nederst i boksen der hvor det står "filtype". Der er det en rullegardin, klikk på den og velg nederste alternatib "alle filer" Da finner du forhåpentlighvis bildene dine. Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coopervan Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Har prøvd det, men får beskjed om at " den ikke er lesbar i punktgrafikk" eller noe sånt :( Siter 1973 Mini Van 1988 Pug 405 MI16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Originally posted by Coopervan Har prøvd det, men får beskjed om at " den ikke er lesbar i punktgrafikk" eller noe sånt :( Hvordan Windows har du? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Send bildet på mail til chrizhansen@hotmail.com så skal jeg gjøre d for deg :o) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Originally posted by HemiCuda daa..... ser vel at det er et endestykke med grom lyd.... amatører nå til dags :D HAHA...Et enderør med en liten snurrebass...Sånn for å resirkulere lyden =P Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coopervan Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Famir: Windows 98 SE. Jeg har en gammel Targa PC som har sett sine bedre dager CivicVTEC: Har sendt deg bildet på mail :) Siter 1973 Mini Van 1988 Pug 405 MI16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Originally posted by Coopervan Famir: Windows 98 SE. Jeg har en gammel Targa PC som har sett sine bedre dager CivicVTEC: Har sendt deg bildet på mail :) Skal fixe d bildet....Tar bare litt, fordi jeg er på jobb... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coopervan Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 OK. No problemas Siter 1973 Mini Van 1988 Pug 405 MI16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 hmmm, Prøve:D Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg