AndySix Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Det er nok turtelleren på bilen min det. :) Den ser ut akkurat slik turtellere bør se ut! Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coopervan Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Se der ja :) Takker Chris' Bildet er av godbilen som står parkert utenfor her Siter 1973 Mini Van 1988 Pug 405 MI16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Ikke no problem...Kan ta med bildet hjem, så kan jeg leke litt med PhotoShop...Kan sende d til deg på mandag... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Originally posted by CivicVTEC HAHA...Et enderør med en liten snurrebass...Sånn for å resirkulere lyden =P genial oppfinnelse :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-sport Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 hvordan bytter jeg Avatar? når jeg bytter kommer det reg.inn greia... Siter a4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Originally posted by audisport-a4 hvordan bytter jeg Avatar? når jeg bytter kommer det reg.inn greia... På samme måte som når du legger inn ny avatar. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Originally posted by HemiCuda genial oppfinnelse :D Mugen potta til Honda er jo sånn...Går et lite rør rundt igjen, for å resirkulere eksosen..Ikke spør hva d skal være godt for =P Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Originally posted by CivicVTEC Mugen potta til Honda er jo sånn...Går et lite rør rundt igjen, for å resirkulere eksosen..Ikke spør hva d skal være godt for =P skikkelig reordor felgen oppfinnelese :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Originally posted by HemiCuda skikkelig reordor felgen oppfinnelese :D Jupp, d er d, men fy faen så tøff potte...En jævli lyd i den oxo... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Originally posted by CivicVTEC Jupp, d er d, men fy faen så tøff potte...En jævli lyd i den oxo... skulle fått no slikt på 240'n :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg