Udrugn Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 HVor mye koster en naf-test på en Chevrolet 88 mod Van? Hva skjekker man på en slik test? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOSJ Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Det er jo en del forskjellige tester du kan ta hos NAF. Det beste er vel å ringe å sjekke for riktig pris i forhold til den testen du skal ta. NAF 810 00 707 Siter VOSJ Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exuz Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 det koster 950 for medlemmer aner ikke hva det koster for ikke medlemmer, men siden det der er en klassisk russebil, så regner jeg med at du er i aldersklassen 18-23 eller 25 og da koster det ca 150 å bli medlem jeg skal i allefall ha russebilen vår på naf test før eller etter med forbehold om retur ved masse feil Siter []BMW 320i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Udrugn Skrevet September 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 det er russebil ja.. du gjettet riktig. Fant ut at naf her hvor jeg bor har gratis sikkerhetstest av russebiler. Sjekker bremser, bremserør, hjuloppheng osv.. tenkte vi skulle kjøre vår på det+ å få en mekaniker til å titte litt på motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exuz Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 hmm, tenker vi spanderer 1 lapp på bilen, så vi er sikker på at den funker som den skal, og går igjennom eugodkjenningen som er rett etter russetiden men om du kjenner en mekaninker som du stoler på, så er det bare å sende han over bilen har selv erfaring med mekanikere som nettop er ferdige med skolen, det skulle ta 2-3 dager å fikse bilen min,, nå er det gått 2-3 måner og den er fortsatt ikke godkjennt :( Siter []BMW 320i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg