VW-Espen Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 hallays.. jeg lurer på om noen har noe tuv godkjenninger på senkesett til 325cab, jeg har kun nr på fjærene som er: foran AR15010VA/052E bak AR15010HA052E vet bare at det ik er h&r fjærer for dem fikk jeg papirer på, men uten hell.. hadde vært knall bra om noen kunne ha sendt meg det. For må dessværre til bambam biltilsynet snart.. fæle greier.. Siter vw golf III 94 vw Bora 99 vw golf III vr6 93 vw golf III GTI 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 hadde jeg sett denne posten for 2 uker siden så kunne jeg ordna det... men har solgt kebabrioleten min nå... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-Espen Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 hmmmm det var synd.. men hadde du samme nr på fjæra som jeg skrev.. vet du da hvordan merke senke fjærer det er..?? Siter vw golf III 94 vw Bora 99 vw golf III vr6 93 vw golf III GTI 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by vwespen hmmmm det var synd.. men hadde du samme nr på fjæra som jeg skrev.. vet du da hvordan merke senke fjærer det er..?? jeg hadde ap fjærer... om det var samme nummeret er jeg ikke sikker på Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg