masvo Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Jeg skal kjøpe meg bakpotte... noen som kan anbefalle noe? har sett mange har de doble pottene , hvor får man tak i dem og pris???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Sjekk innom http://www.eyecandyracing.no De har mye fine potter, i alle størrelser og fasonger til overkommelige priser. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Er det til E34'n på bildet? Har selv som erfaring at skal du ha bakpotte, må du kjøpe mellompotte også på disse bilene. Har selv sebring bak- og mellompotte, med 2*90mm endestusser, på min E34 520i(m50). Dette kosta meg ca 6k fra gsbildeler(selges også på osbildeler, samme pris..). Er ganske fornøyd med lyden i den.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
masvo Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by C0bra Er det til E34'n på bildet? Har selv som erfaring at skal du ha bakpotte, må du kjøpe mellompotte også på disse bilene. Har selv sebring bak- og mellompotte, med 2*90mm endestusser, på min E34 520i(m50). Dette kosta meg ca 6k fra gsbildeler(selges også på osbildeler, samme pris..). Er ganske fornøyd med lyden i den.. Ja er til den ja e34 89 mod. har titta under bilen ogsyns at potta bak er festa helt på midten??? at det ikke er noen mellompotte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by masvo Ja er til den ja e34 89 mod. har titta under bilen ogsyns at potta bak er festa helt på midten??? at det ikke er noen mellompotte daså, er forskjellige motorer på min og din. Ring eller send mail til gs/osbildeler og spør, så får du nok et bedre svar. Men kan bare anbefale sebring. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by C0bra daså, er forskjellige motorer på min og din. Ring eller send mail til gs/osbildeler og spør, så får du nok et bedre svar. Men kan bare anbefale sebring. har også sebring, og er ganske fornøyd med det:) Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg