Morty740 Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Lørdag arrangeret http://www.1840.net "Streetmeet" for alle bilintresserte på vekta på sandmoen!!! Vi samles på piren klokken 17.30 og satser på avgang derfra og opp til vekta klokken 18, MED POLITIESKORTE... De som har fjorårets suksess friskt i minne husker vi at vi fylte hele torget med biler og folk og vi håper at minst like mange skal komme denne gangen.. Vi er ihvertfall forberedt nå! På vekta på Sandmoen: - vil det bli servering av mat og drikke til en meget billig penge - DRIVE - IN KINO - Stands fra mange intressange foretak - Konkurannser med fine premier Mer info om nærmere program og generelt vil komme etter hvert. For de som trodde at det skulle vises 1840-filmer, så desverre det vil bli en rimelig ny kinofilm på et VÆRSTING lærret. her snakker vi ca. 6X9 METER og Radio 1 stiller med frekvens,s å lyden fra filmen får man inn på radion i bila! Her er det bare å stille med anlegg!!! Dette tror vi kan bli dritrått!! Start jungeltelegrafen og ta med venner å møt opp på piren! PS: vis det kommer veldig mange kan vi kun love plass til de første 200 bilene, de andre kan parkere på sandmoen kro og likevel bli med på moroa! Alle biler får være med i eskorten, så lenge de er lovlig ferdbar på norsk vei! ;) :D Siter 1987 Volvo 244 2.3 16V-T 2001 VW Transporter 2,5TDI 2007 Tysse Bilfrakter Ja jeg frakter billi! =P Viking redningstjeneste Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 høres ut som et genialt opplegg :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Hørtes bra ut morty :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 BRA! Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Toppers! Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Vekta på sandmoen...uff, liker ikke den plassen. Men dette virker jo som et ok tilltak da:) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meza Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 e me æ da vett Siter ---------------------------------------- MY99 Impreza GT x'89 Sierra 2.9 x'83 Sierra 2.8 XR4i x'85 Kadett GSi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2chris Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 får se om jeg orker delta. etter det jeg har fått med meg tidligere har dette vært sånn rånertreff-opplegg med 18 åringer og volvo240. kan noen bekrefte eller avkrefte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Ser lovende ut dette, meget mulig jeg tar turen :) Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Bra tiltak...men for at jungeltelegrafen skal fungere optimalt så burde det vært varslet på slike forum som dette...littegranne tidligere vel? :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 personlig venter jeg VELDIG på tidspunktet jeg men... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meza Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by EyeLid personlig venter jeg VELDIG på tidspunktet jeg men... Streetmeet 9.Oktober Lørdag arrangeret http://www.1840.net "Streetmeet" for alle bilintresserte på vekta på sandmoen!!! Vi samles på piren klokken 17.30 og satser på avgang derfra og opp til vekta klokken 18, MED POLITIESKORTE... Siter ---------------------------------------- MY99 Impreza GT x'89 Sierra 2.9 x'83 Sierra 2.8 XR4i x'85 Kadett GSi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 faen var jeg virkelig SÅ sløv at jeg ikke fikk med meg det første gangen jeg leste?! nei det MÅ da være etter edit senere?:rolleyes: Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty740 Skrevet September 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by @lpher Bra tiltak...men for at jungeltelegrafen skal fungere optimalt så burde det vært varslet på slike forum som dette...littegranne tidligere vel? :) @lpher Er ikke 1mnd altså 30 dager i forveien nok? hehe Siter 1987 Volvo 244 2.3 16V-T 2001 VW Transporter 2,5TDI 2007 Tysse Bilfrakter Ja jeg frakter billi! =P Viking redningstjeneste Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty740 Skrevet September 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by mr2chris får se om jeg orker delta. etter det jeg har fått med meg tidligere har dette vært sånn rånertreff-opplegg med 18 åringer og volvo240. kan noen bekrefte eller avkrefte? Jeg ville ikke ha satset på det! alle som var på streetmeet på piren i vår vet hva det er snakk om.. det er vel slikt klientell!! det blir jo utstillling og premiering av peneste bil osv.. Helt opplegget er ikke fullstendig 110% klart, men så fort vi finner ut mer kommer det her! Siter 1987 Volvo 244 2.3 16V-T 2001 VW Transporter 2,5TDI 2007 Tysse Bilfrakter Ja jeg frakter billi! =P Viking redningstjeneste Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg