Gå til innhold

Lexus Concept(brushed)

Ranger emnet

***shaddiw***

Anbefalte innlegg

Here is the update, i would call it a import tuner(allmost), you can see the mods easaly, Neo has again been so kind to spesial design a Vinyl to this car to, for that i say thnx m8 been realy helpfull m8!

Erhm, a bg change will come, but i got to angtius to hear what you other peps had to say about it so here it is, imo its a cool chop, but i wanna hear what you think!

CarWeb:

Is it a 9/10 or above now!?:P:P:P:P

And thnx again for the positive feedback from you others to!

Version 1:

Pre-newstyle_4.jpg

Version 2(sorry about the size,will be fixet l8er):

Lexus_LF-C_Concept_2004_022copy.jpg

Mods:

2 many!:P

No use ripping rims, they are edited with detail so il see it imidietly(or whatever)

Cmon dont be shie, give it a comment peps!:)

Comments are more then Welcome!

Cheers CaPs_On

Over til norsk:

Jeg starta i morrest med den, mens jeg holdt på utvikla jeg en ny brushe metode, ble ganske effektiv og realistisk, sp man kan si jeg er fornøyd da!:)

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tusen takk folkens, det der er min første gang at jeg bruker de Ac schnitzer felgene, aldri brukt de før, å den nye brushe metoden min er litt for avansert til å forklare slik, har 2 personer som er under læring så jeg kan ikke ta inn flere "lærlinger" da, men kan si det slik da, det inneholder en "del" layers, til nå etter jeg har begynnt videre har jeg kommet opp i 80 layers da!

Takk for Støtten!:P:D:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CaPs_On

Hehe, tusen takk folkens, det der er min første gang at jeg bruker de Ac schnitzer felgene, aldri brukt de før, å den nye brushe metoden min er litt for avansert til å forklare slik, har 2 personer som er under læring så jeg kan ikke ta inn flere "lærlinger" da, men kan si det slik da, det inneholder en "del" layers, til nå etter jeg har begynnt videre har jeg kommet opp i 80 layers da!

Takk for Støtten!:P:D:D:D:D:D

80 layers ja.. jeg er fan av å bruke mye layers selv.. men...

Prøv å fortelle i korte trekk da.. eller ta deg tid til å forklare i detalj en dag du kjeder deg skikkeilg.. nysgjerrig på hvordan det funker.. :P

Drifet var bilen, ihvertfall..

Ford Sierra 2.0CL '88

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takker alle sammen, ja jeg holder på med en ny version akkurat nå, viss dere føler for det kan dere gjerne komme med flere ideer, akkurat nå har den fått mere widebody og flere og mer avanserte detaljer! En "ikke" neon verson vill komme ut i enere framtid!:)

Cheers CaPs_On

Lenke til kommentar
Del på andre sider