***shaddiw*** Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Here is the update, i would call it a import tuner(allmost), you can see the mods easaly, Neo has again been so kind to spesial design a Vinyl to this car to, for that i say thnx m8 been realy helpfull m8! Erhm, a bg change will come, but i got to angtius to hear what you other peps had to say about it so here it is, imo its a cool chop, but i wanna hear what you think! CarWeb: Is it a 9/10 or above now!?:P:P:P:P And thnx again for the positive feedback from you others to! Version 1: Version 2(sorry about the size,will be fixet l8er): Mods: 2 many!:P No use ripping rims, they are edited with detail so il see it imidietly(or whatever) Cmon dont be shie, give it a comment peps!:) Comments are more then Welcome! Cheers CaPs_On Over til norsk: Jeg starta i morrest med den, mens jeg holdt på utvikla jeg en ny brushe metode, ble ganske effektiv og realistisk, sp man kan si jeg er fornøyd da!:) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Damn.. Du begynner og bli flink.. :) Hvis du har lyst til og snakke om photoshop kan du sende pm.. ;) heh.. Again.. Najs! Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 fin mod. Nå fikk jeg lyst å installere ps igjen. Jeg ble dritlei av å modde biler, mennå er lysten tilbake:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Andre enn meg som har lagt merke til at det blir brukt fæælt mye AC felger i mods om dagen? hehe :) Btw.. den var pen.. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hells angel Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Kan du forklare denne nye brushemetoden din..? Ps! dritbra mod! Siter '85 golf 1.8c 60mm senk, gti.int, gti bredding, grillist, 90fangere, 15" momo status felger med 205/50 dekk... mistet lappen... :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Hehe, tusen takk folkens, det der er min første gang at jeg bruker de Ac schnitzer felgene, aldri brukt de før, å den nye brushe metoden min er litt for avansert til å forklare slik, har 2 personer som er under læring så jeg kan ikke ta inn flere "lærlinger" da, men kan si det slik da, det inneholder en "del" layers, til nå etter jeg har begynnt videre har jeg kommet opp i 80 layers da! Takk for Støtten!:P:D:D:D:D:D Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by CaPs_On Hehe, tusen takk folkens, det der er min første gang at jeg bruker de Ac schnitzer felgene, aldri brukt de før, å den nye brushe metoden min er litt for avansert til å forklare slik, har 2 personer som er under læring så jeg kan ikke ta inn flere "lærlinger" da, men kan si det slik da, det inneholder en "del" layers, til nå etter jeg har begynnt videre har jeg kommet opp i 80 layers da! Takk for Støtten!:P:D:D:D:D:D 80 layers ja.. jeg er fan av å bruke mye layers selv.. men... Prøv å fortelle i korte trekk da.. eller ta deg tid til å forklare i detalj en dag du kjeder deg skikkeilg.. nysgjerrig på hvordan det funker.. :P Drifet var bilen, ihvertfall.. Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toON Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Enormt bra, men med en detalj til hadde den blitt helt gærn, sideskjørtet ser for photoshop ut, ingen bruker slikt i virkeligheten.. Får du fixa d er den perfekt.. Meeeeen.. d er min mening :) stå på... Sinnsykt bra jobba Siter http://www.team-htr.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Bilen var strøken og gjennomført Men kunne du laget en versjon uten neon og lagt ut? Det er jo det eneste som skiller den fra å kunne vært et virkelig konsept :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Hehe, takker alle sammen, ja jeg holder på med en ny version akkurat nå, viss dere føler for det kan dere gjerne komme med flere ideer, akkurat nå har den fått mere widebody og flere og mer avanserte detaljer! En "ikke" neon verson vill komme ut i enere framtid!:) Cheers CaPs_On Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Update Første post Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Personlig like jeg best versjon 1 den var mer i min smak. Kanskje litt fordi v2.0 ble litt for mye farger ol. Og bakfelgen er litt skjev? Men sier på ingen måte at det ikke var bra modder for det var de så absolutt. Var utrolig detaljert mod. Begge var pen men v1.0 er en vinner hos meg. :) Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet September 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Takker, jeg skall fikse på det, lage en uten vinyl, skall bli feil fri!:P Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg