Gå til innhold

Audi A4 1,8 Turbo Prosjekt

Ranger emnet

error

Anbefalte innlegg

Da var mitt audi prosjekt startet.

Bilen:

En Audi A4 1,8 Turbo 1995 model.

Farge: Grønn metalic.

Bilen er kjøpt ny i norge, og har ett komplett servicehefte.

Dette skal gjøres:

Ny turbo, ny eksos, ny dump ventil, overhale motoren, ny front, litt lakkering her og der (muligens hel lakkering), bygge kasse til stereoen.

Dette kommer jeg til å begynne med:

Fikk gjort avtale med TS Racing i dag om ny trim sats, og overhaling. Når de har alt av deler veit jeg rett og slett ikke, men skal oppdatere dere på dette. Nå i de neste ukene som kommer skal bilen lakkeres (høyre side, pluss panseret) etter ett lite uhell jeg hadde i sommer. Så skal jeg begynne å bygge stereo i bilen.

Bilder vil komme.. Alt dette kommer til å ta sin tid. Har jo jobb også :)

Bilder:

sånn som bilen er nå

Ja, da får vi se hvordan dette ender. Håper på forslag evt. kommentarer.

Viss det forresten er noen som vet om RS4 front, evt noe som er råere så er jeg intressert i det. :)

'97 Audi A4 Turbo Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

image24.html

Hekkskjørt besillt i dag fra Streetdesign. Vurderte Maxam, men jeg har alt fra Rieger fra før av så da er det like greit å fortsette. Har også bestillt nye frontlykter "facelift greie" og baklykter.

Bilen blir lakkert rundtom den 20 i denne mnd. (Viss jeg har fått hekkskjørtet til da)

Delene fra TS kommer vel til verkstedet om ikke så alt for lenge, blir i slutten av mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Etter jeg startet denne posten har jeg gjort endel med bilen.

Bilen ble lakkert i samme farge, og det ble meget bra..

Bilen står nå i varm garasje, og jeg har begynnt å demontere diverse ting og tang. Skal bla bytte ut calipperne bak, og lakkere de. Den nye stylinga og lyktene skal også monteres i løpet av vinteren. Men jeg har jo god tid. Skal ta ett underveis bilde etterhvert og legge ut.

Men det går fremover med prosjektet mitt. Måtte bare bestemme meg for at jeg skulle satse alt av penger på bilen.

Skal forresten også handle meg nye 18" sommerfelger, derfor skal jeg selge mine 17" OZ Racing felger med 2 greie sommerdekk, og 2 ubrukelige dekk.. :) Ta kontakt de som er interessert..

-- Roger

Lenke til kommentar
Del på andre sider