Gå til innhold

forgasserbytte

Ranger emnet


jettamaster

Anbefalte innlegg

skal bytte forgasseren fra piers'dritet til weber 32/36 forgasser.

 

er det noko eg må passe på når eg monterer den?

er det noko som er lurt å skifte på den før eg monterer den.

tenkte eg skulle ta å pusse litt på den før den blir montert og eg veit at det må lages et nytt feste til den.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jettamaster

skal bytte forgasseren fra piers'dritet til weber 32/36 forgasser.

 

Har du noen spesifikke data på den forgasseren din? Hvor fikk du tak i den? Passer den rett på tilkoblingen på manifolden, eller må du lage nytt mellomstykke?

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikkje forgasseren fysisk her hos meg no. men broderen har den ligganes i bilen sin. skal sikkert hente den seinare i dag.

eg har fått forgasseren av han og kor han fekk tak i den det veit ikkje eg, men den har stått på ein ford 2L før sa han.

 

forgasseren passer ikkje rett på. det må lages ein overgang, men det er ingen problem.

når eg skal lage til min så kan eg sikkert lage til fleire overganger.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cmist

gi meg en lyd når du er ferdig da. Jeg har også tenkt på dette. Må gjerne kombinere med en kam da.....

 

Om du ønsker pris på nye billige trimkammer til firesylindrede VAG, send en mail til hexa@c2i.net

 

Dette er nye kammer av merke Techtonics (blant de bedre?), produsert i USA.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by jettamaster

har ikkje forgasseren fysisk her hos meg no. men broderen har den ligganes i bilen sin. skal sikkert hente den seinare i dag.

eg har fått forgasseren av han og kor han fekk tak i den det veit ikkje eg, men den har stått på ein ford 2L før sa han.

 

forgasseren passer ikkje rett på. det må lages ein overgang, men det er ingen problem.

når eg skal lage til min så kan eg sikkert lage til fleire overganger.

Nysgjerrig på dette her. Får du det til? Må bosse den jævla forgasseren som jeg har. Den er bare boss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quattro73

Om du ønsker pris på nye billige trimkammer til firesylindrede VAG, send en mail til hexa@c2i.net

 

Dette er nye kammer av merke Techtonics (blant de bedre?), produsert i USA.

 

Kammer som kan brukes på 1,8 90 HK-motorene også?

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være bra ja. Jeg solgte en til "Vantage" på forumet her for en stund siden og han nevnte noe om at han ikke fikk bruk for den. Hør med han om den er til salgs.

 

Mulig den trenger en overhaling. Når jeg ga den fra meg manglet den bl.a. en skrue på gasspjeldet. Men det er småproblemer.

Du slipper iallfall Pierburg-driten.

 

Ellers kan du vel kanskje skaffe på høgger'n eller lignende.

Den ser sånn ut:

 

forgasser.jpg

forgasser1.jpg

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår