Thunder Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 må man skifte eksosmanifoilen og eller? Hva må til for å få den til passe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Eksosmanifolden slipper du nok å bytte. Innsugsmanifolden kanskje ? ;) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Fiksa meg noen 40mm doble webergassere i dag! Med innsug og hele pakka... Blir vel montert ganske så snart.. Hadde jeg hatt fri fra jobb i morra hadde jeg sikkert vært i garasjen nå.. :D Kan si fra åssen det går om jeg setter det inn i nær fremtid.. ;) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Originally posted by vwfreak Fiksa meg noen 40mm doble webergassere i dag! Med innsug og hele pakka... Blir vel montert ganske så snart.. Hadde jeg hatt fri fra jobb i morra hadde jeg sikkert vært i garasjen nå.. :D Kan si fra åssen det går om jeg setter det inn i nær fremtid.. ;) Hadde vært kjekt om du gjorde sånn at vi andre også vet hvordan vi kan få det til.:) :) :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 har tatt nokre bilder av weberen min. slik ser den ut: her er fra undersiden: gi gass steg 1 ful gass ser ut som den mangler noko på gasseren. 1. ser ut som det skal vera ein vakumslange der 2. er eit høl her, er det til noko? 3. enda eit høl. noko hensikt? føler kansje? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 den nr 1 så veldig ut som bensinslangen passer der.... mulig jeg er full nå men men :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Tror heller det er uttak for vakum ? Bensin skal nok inn der nr 3 står Hull 2 og 3 tror jeg ikke har vert i bruk . Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Originally posted by KaldBlod Kammer som kan brukes på 1,8 90 HK-motorene også? Ja, kammer som passer VW / Audi 1.6, 1.8, 2.0. Har flere durasjoner/separasjoner å velge mellom, alt etter hva resultat du ønsker. Har både til mekaniske og hydrauliske løftere. Ytelse på linje med Schrick eller bedre. Originally posted by Thunder Slutt å spamspam tråden då. Lag heller en ny tråd ang. kammer. Skal ikke lage denne tråden til noen salgstråd, ville bare formidle et tips til en som ønsket å anskaffe en trimkam. Kommer heller ikke til å skrive inn flere innlegg. Om noen derimot ønsker info, kan de sende en PM eller mail, IKKE spør på denne tråden :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Originally posted by Laaars Kan bytte til Solex gasser da. Er bolt-on på Golf, og kom på noen modeller. Slipper vakuum-helvette. Vet du hvor stor venturi er på denne Solexforgasseren? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Noen som vet hvor man får kjøpt adaptorplater til Golf. Skal som kjent bygge om til Weber gasser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Originally posted by Thunder Noen som vet hvor man får kjøpt adaptorplater til Golf. Skal som kjent bygge om til Weber gasser Nærmeste mekaniske verksted. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg