Gå til innhold

forgasserbytte

Ranger emnet


jettamaster

Anbefalte innlegg

Originally posted by vwfreak

Fiksa meg noen 40mm doble webergassere i dag! Med innsug og hele pakka... Blir vel montert ganske så snart.. Hadde jeg hatt fri fra jobb i morra hadde jeg sikkert vært i garasjen nå.. :D Kan si fra åssen det går om jeg setter det inn i nær fremtid.. ;)

Hadde vært kjekt om du gjorde sånn at vi andre også vet hvordan vi kan få det til.:) :) :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tatt nokre bilder av weberen min.

slik ser den ut:

P9270004.jpg

 

P9270010.jpg

 

P9270013.jpg

 

her er fra undersiden:

 

P9270005.jpg

 

gi gass steg 1

P9270006.jpg

 

ful gass

P9270007.jpg

 

 

 

ser ut som den mangler noko på gasseren.

spm.jpg

 

1. ser ut som det skal vera ein vakumslange der

2. er eit høl her, er det til noko?

3. enda eit høl. noko hensikt? føler kansje?

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KaldBlod

 

Kammer som kan brukes på 1,8 90 HK-motorene også?

 

Ja, kammer som passer VW / Audi 1.6, 1.8, 2.0. Har flere durasjoner/separasjoner å velge mellom, alt etter hva resultat du ønsker. Har både til mekaniske og hydrauliske løftere. Ytelse på linje med Schrick eller bedre.

 

 

 

Originally posted by Thunder

Slutt å spamspam tråden då. Lag heller en ny tråd ang. kammer.

 

Skal ikke lage denne tråden til noen salgstråd, ville bare formidle et tips til en som ønsket å anskaffe en trimkam. Kommer heller ikke til å skrive inn flere innlegg. Om noen derimot ønsker info, kan de sende en PM eller mail, IKKE spør på denne tråden :)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår