Gå til innhold

Småclean inspirasjon til dere E36-eiere!

Ranger emnet

Øyvind Ryeng

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Første mål når man skal gjøre en bil clean, er i mine øyne å lakkere så mange detaljer som mulig...

Det vil si: Paint those fucking door handles, please! :D

Utenom det så er det jo en praktisk farge på bilen, BBS rims ala old school og eieren skal ha skryt for at han ikke har "gone overboard" med bilen...

Clean is good...

Mine 50 øre om saken...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å se at BMW-328 beviste for de påstålige med flaskebånn briller at det _ikke_ er sideskjørt på bilen:) Teit diskusjon, men siden folk ble så opptatt av det.....var det greit at noen ryddet opp. De andre sideskjørta til E36...altså ikke de som er på M3...er like, men uten det karakteristiske krysset over hele skjørtet. Case closed!

1996 BMW Compact 3.2

1997 BMW M3 3.2 Coupe (solgt)

2002 Golf 4 TDI/GTI 150 HK (solgt)

1993 BMW 320 E36 M-Optic (solgt)

///BMW Car Club (3822)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by westside

Tviler jeg på, min er minst like lav, og jeg har bare vanlig senkesett... med vanlig justerbare sett stiller du bilen så lavt du vil ha den...

Tenkte at det kunne være en mulighet også, men jeg tenkte at de var luft fordi det må jo være umulig å bruke en så lav bil, spes på vinterføre.. (:

Ikke misforstå, bilen min er også skamlav, men jeg tenkte at siden den bilen der var så gjennomført så kunne det jo tenkes at han har hoppa på trenden med luftdempere..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...