scroll Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Har nylig kjøpt meg en 87 audi 80 1.8i quattro prosjektbil, Har tenkt å sette i en 5er 200 turbo jeg har liggendes! Men bortsett ifra gearkasse og motorfester, hva må byttes? Passer resten av drivverket? Sikkert noen her som har gjort dette før? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 hei, og putte 5`er inn i en 80 er dødfødt. Da må du bygge ut fronten. ikke plass. i det hele tatt. om du vil stappe inn en 5`er, så ta heller å få tak i en A4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scroll Skrevet September 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Originally posted by Turbo Granada hei, og putte 5`er inn i en 80 er dødfødt. Da må du bygge ut fronten. ikke plass. i det hele tatt. om du vil stappe inn en 5`er, så ta heller å få tak i en A4 Det er fullt mulig å bygge om, like god plass i motorrommet i audi 80 som i 90, og 90 har femmer.., a4 derimot er aldri levert med femmer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Originally posted by Turbo Granada hei, og putte 5`er inn i en 80 er dødfødt. Da må du bygge ut fronten. ikke plass. i det hele tatt. om du vil stappe inn en 5`er, så ta heller å få tak i en A4 Hva har du røyka i kveld? Er fullt mulig med 5er i 4er karosseri. Man må bare bytte veldig mye... Enkleste er vel å få tak i en 80/90 delebil med 5er og bruke alle delene (untatt motoren da). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Var det jeg skulle frem til, men går vel om du er intressert. Lurte på om jeg kunne få inn en A4 turbo motor med kasse i en B4/80. Noen som har gjort dette? Evnt. hensyn til hva da? Har et objekt å ta deler av, var bare et interessant "mål" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg