SpeedMan^ Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Bremser ?? hehe har trommelbrems bak.. noen biler som det går ann og ta skivebremser fra ? som passer ? 323F bg 91 mod.. ? og større fremme også kanskje :> Siter - Audi 90 Coupe - Mazda 323F bg (Prosjekt) x Ford orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 har du fortsatt denne motorn ?prisen var ? Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 En kompis av meg er veldig intr. så hvis du får sendt meg pris og et telefonnummer på pm,så hadde det vært supert! Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sams Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Hei. Har en 323f 90mod som jeg kunne tenkt å hatt en gtx i, har du den fremdeles? Isåfall hvor mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RALLY GTX Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Hei! Kan du skaffe deler, eller eventuelt overhalt kasse til GTX? Eller vet du hvor jeg kan henvende meg for å få tak i dette? Er Sverige en mulighet? Dette haster litt, så det hadde vært fint om du kunne ta kontakt på tlf. 90103649. Du kan eventuelt sende meg ditt tlf-nr så kan jeg ta kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg