Gå til innhold

Barnslig!!!!!!!!!!

Ranger emnet

mikke297

Anbefalte innlegg

DERE VET HVA DERE DRIVER MED???????

Kanskje dere burde vite mere om saken før dere begynner å legge ut ting om meg på nettet!!!!!!!!!

OM DU AUDI RS2 IKKE FIKK LØRDAGS GODTERI, BEHØVER DU IKKE Å LIGGE I SENGA DE I EI UKE Å GRINE FORDI EN FYR KJØRTE BILEN DIN I ETT PAR TIMER!!!!!! OG KANSKJE DU BURDE REVURDERE TANKEN MED Å SI TING FØR DU TENKER DEG GRUNNDIG OM NESTE GANG......!!!!!!

DU KAN VÆRE GLAD DU FIKK IGJEN BILEN DIN DU!!!!!

OG DERE ER FLINKE JOURNALISTER....LEDIG JOBB I SE OG HØR!!

*glis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ford_nitro

Kanskje dere burde vite mere om saken før dere begynner å legge ut ting om meg på nettet!!!!!!!!!

OM DU AUDI RS2 IKKE FIKK LØRDAGS GODTERI, BEHØVER DU IKKE Å LIGGE I SENGA DE I EI UKE Å GRINE FORDI EN FYR KJØRTE BILEN DIN I ETT PAR TIMER!!!!!! OG KANSKJE DU BURDE REVURDERE TANKEN MED Å SI TING FØR DU TENKER DEG GRUNNDIG OM NESTE GANG......!!!!!!

*glis*

huh..

tulling

Volvo BM 430- 76 mod

Volvo 242 Deluxe 78 mod

Zetor 92 L 84 mod

Fordson Major 66 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er flink jeg, selv om det er litt teit å gjøre, lissom..

Du har jo vært flink som har klart å lure til deg noen timer i no fine biler, med masse motor og snacks, men det er jo en håpløs måte å gjøre det på, hvis du ønsker å eie en slik bil.

Og jeg vil tro det ikke er det lureste å å kjøre bilene i filler før du leverer den tilbake. En eller annen dag, så låner du bil av en eier som er enda lurere enn deg, og det kan jo bli litt kjipt, det..??

Ps. Caps locken din er på, på alle innlegg fra deg.

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*glis*

Buuuh fucking Huuuh...

UTSOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdrag fra Jessheim tråden

Muntlig avtale er bindende i dette landet. Hadde folk hatt ork til å ta dette videre, så ville jeg tro at denne idioten er pliktig til å fullføre handelen.

Kjøpsloven, §51 av 13 mai 1988;

"Dersom kjøperen ikke betaler eller oppfyller sine øvrige plikter etter avtalen eller loven, og dette ikke beror på selgeren eller forhold på hans side, kan selgeren kreve oppfyllelse, heving og erstatning etter bestemmelsene i kapitlet her. Han kan også holde tilbake ytelse etter §10, samt kreve rente etter §71."

Kjøpsloven, §91 av 13 mai 1988;

"Et kjøp behøver ikke å sluttes eller bekreftes skriftlig og er ikke undergitt noe annet formkrav. Det kan bevises ved hjelp av ethvert bevismiddel, vitner medreknet."

link til tråden

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=47308&perpage=40&pagenumber=1

Seat Leon 20VT '01

*VW Golf Cab GLi '86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PetterJacobsen

Hvor ble det av denne tråden?

":mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

HEI ALLE SAMMEN!!!!

For det første må jeg si en ting at dere er flinke til å prate om folk, men jeg må nok innrømme at deres innlegg er"

Forfatteren er Ford_Nitro

Lurte jeg óg på... Noen som rakk å lese den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*glis*

'

Vel, du er sikkert han derre tapern..

Så, du tror du kan komme og tro du er noe, når det er fler folk som har lagt fakta på bordet? Jeg tviler på at du kan komme deg unna denne, og jeg håper seriøst du slutter med dette tullet du driver med.. Du sier vi er barnslige, vi sier du er patetiske.. vel.. jeg syns vi har rett jeg..

Noen ord med på veien: Pass deg, ellers kan du ende opp med at du ikke tør å se deg i speilet resten av livet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår